Tv steeds flitsender en sneller

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

De flitsende beelden en drukke muziek, ik kan er ook niet tegen. Ik neem de programma's die ik wil zien allemaal op. Het is een stuk rustiger als je het tussendoor ook nog op pauze kunt zetten. De reclameblokken spoel ik verder : geluid af en plaid voor mijn ogen en dan af en toe eens gluren :-)
Ik neem bij voorkeur op van zenders zonder reklame en kijk niet zoveel meer.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Lea schreef:plaid voor mijn ogen en dan af en toe eens gluren :-)
Zo - met mijn hand voor het scherm - kijk ik altijd naar Silent Witness :mrgreen:
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Hahaha, bloemetje, ik zie het al voor me :D
Silent Witness is ook één van mijn favorieten. Ik word daar rustig van :-) De meeste engelse detectivereeksen zijn nog de moeite, vind ik.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ja, en ik las net op internet dat er komende zaterdag een nieuwe 3delige serie op Canvas wordt uitgezonden. Dus die ga ik opnemen. Maar omdat het 3 delen zijn, begin ik pas te kijken als ik ze ook alle3 heb opgenomen. Ik vergeet nog weleens iets... en om dan een incomplete serie te hebben, das zooooooo frustrerend. Vanavond dl 9 van Borgen dus hoef ik er hierna nog maar 1x aan te denken!!
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Wij kunnen een serie ineens als serie programmeren, is dat niet mogellijk bij jou?
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Nope, bij onze recorder kijkt hij niet verder dan een week. Ik ook niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
moon72
Actief lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 sep 2010, 14:09

Bericht door moon72 »

Hej Bloemetje, die AdBlocks werkt geweldig goed! Het is echt veel rustiger zo.
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ja, is fijn he? Goed dat jij het zelf voor elkaar hebt gekregen *applaus* Ik kijk dan altijd mijn man lief aan!
Gebruikersavatar
moon72
Actief lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 06 sep 2010, 14:09

Bericht door moon72 »

Hihi, ik.zou wel moeten. Mijn lief en computers... Geen goede combi. Ik weet trouwens ook niet of ik t nu helemaal goed gedaan heb. Kon nergens vinden of het gratis was. Ik zit in een hele slechte week en zie dingen gewoonweg over het hoofd. Uiteindelijk zag ik na de installatie een soort pop-up met daarin het verhaal dat iemand die adblocks als fulltime job ontwikkeld, dus of ik zo vriendelijk wilde zijn om ff wat te storten??

Ik heb een hekel aan dat soort dingen. Geprobeerd om het er weer af te gooien, maar dat lukt dus niet. Aan de andere kant werkt het echt supergoed, dus ik last het maar even zo....
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Als ik er aan denk, zal ik het manlief eens vragen. Hij is juist dol op dingen die mensen zelf (al dan niet gratis) aanbieden, vaak is dat open source en dus wrs die bijdrage vrijwillig.

Scheelt een hoop irritatie, niet?
Gebruikersavatar
angels
Actief lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 08 jun 2011, 18:10

Bericht door angels »

Ik heb er ook wel last van bij bepaalde beelden. Als er veel actie is kan ik het vaak niet volgen.
Ik heb een oud tv'tje en dat gaat nog. Mijn ex-man heeft zo'n groot flatscreen, als ik daar tv kijk dan duizelt het me echt aan alle kanten. Poosje geleden voetbal gekeken, nouw...die grasmat ligt echt niet stil :lol:
Als camera's 'mee lopen' zeg maar dan kijk ik maar even niet.
Plaats reactie