bloedanalyse-korting

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

bloedanalyse-korting

Bericht door huppelepup »

Gebruikersavatar
sidonia
Actief lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:16
Locatie: Limburg
Contacteer:

bloedanalyse-korting

Bericht door sidonia »

Over het algemeen zijn de medische aanbiedingen via Groupon nou niet de beste.

En even vanuit mijn eigen boeren-simpele-logic: ik geloof niet dat je allerlei dingen kunt aantonen door alleen naar het bloed te kijken.
lionheart
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:57

bloedanalyse-korting

Bericht door lionheart »

Ik zag die aanbieding ook al en het eerste dat ik dacht was...daar komen ze weer; geld verdienen aan zieke mensen die radeloos zijn. Nee, ik zou dat niet doen.

Het lijkt me niet verstandig om zomaar ergens een bloedonderzoek te gaan doen en al helemaal niet via een groupon (heb je de site bekeken ? toen ik die foto zag klikte ik al snel weg :p )
De kans is groot, dat als je nader zou informeren, dat er verteld wordt dat ze bekend zijn met je klachten en specifiek zullen gaan zoeken (ik zou daar niet raar van op kijken), maar vervolgens komt er een uitslag waar je waarschijnlijk niets mee kan. Zelfs al zou je er mee naar de huisarts gaan, dan wordt het ook niet serieus genomen.

Ga verstandig om met de onderzoeken en laat je niet meeslepen met aanbiedingen en uitingen van instanties die beweren dat ze de oorzaak wel even zullen vinden. Dat is het enige juiste advies dat ik kan geven (en het zal je ook heel veel geld en teleurstelling besparen in de toekomst).
Volg je gevoel, kom voor jezelf op en blijf vechten !
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi huppelepup,

Het jij zelf ervaring met de LBA van Biological Balance?: Bron: http://www.biological-balance.com/home.html
En weet je of het betrouwbaar is? Mij zegt de arts helemaal niets en er is ook niets te vinden over Beroepsvereniging(en) of andere informatie.

Het is ook hierbij weer een kwestie van "het kaf van het koren" kunnen scheiden, want er zijn hier ook mensen op het forum die goede ervaringen hebben met een LBA.
Er zijn ook goede ABNG artsen die werken met reguliere bloed onderzoeken en daarnaast een LBA.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Plaats reactie