Internet-enquête Arts-Patiëntenrelatie (doctoraat)

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Internet-enquête Arts-Patiëntenrelatie (doctoraat)

Bericht door Zuiderzon »

Beste

In het kader van mijn doctoraat over de arts-patiëntrelatie (waaraan ik al meer dan twee jaar werk) ben ik met een nieuwe zeer belangrijke fase gestart, namelijk mijn eigen onderzoek. Dat is een oefening die ongeveer een jaar zal duren en begint met een internet-enquête voor patiënten en voor mensen die zich als gezond beschouwen (dus niet voor artsen en andere zorgverstrekkers). Iedereen die Nederlandstalig is, de Belgische nationaliteit heeft, zelfstandig woont en een huisarts heeft kan meedoen. Ik heb natuurlijk heel veel deelnemers nodig uit alle lagen van de bevolking. De resultaten van het onderzoek zullen ook voor uw organisatie interessant zijn.

Ziet u de mogelijkheid om een oproep tot deelname bekend te maken op uw site en in eventuele digitale en andere nieuwsbrieven? Deelnemen kan via http://bisi.vub.ac.be/huisarts

Per ingevulde enquête gaat 1 euro naar een goed doel en tussen alle deelnemers worden 50 muziek cd's verloot. Deelnemen aan de enquête wordt daarmee meteen ook een goede daad én leuk.

Alvast zeer bedankt.

Vriendelijke groeten
Edgard Eeckman
Wetenschappelijk medewerker communicatiewetenschappen VUB
E-mail eeeckman@vub.ac.be
Laatst gewijzigd door Zuiderzon op 09 jan 2013, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Internet-enquête Arts-Patiëntenrelatie

Bericht door yarwen »

Ik begrijp niet zo goed waarom die oproep hier op het forum komt te staan. Volgens mij zijn hier helaas niet veel mensen die gezond zijn.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hi yarwen,

Ik begrijp uit de begeleidende brief dat het ook voor patiënten is: http://bisi.vub.ac.be/survey/index.php? ... 64&lang=nl
Deze internetenquête richt zich tot mensen die zich als gezond beschouwen en tot patiënten, en niet tot artsen en andere zorgverstrekkers.
Dan is het toch ook voor zieke mensen? Of begrijp ik dat niet goed?

En ZZ zou het hier vast niet plaatsen als het alleen voor gezonde mensen zou zijn, denk ik maar zo :wink:.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 559
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:01

Bericht door yarwen »

Ik denk dat ik het niet zo goed gelezen heb. Met patiënten zal men dan wel niet-gezonde mensen bedoelen.
Plaats reactie