Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
elssp
Actief lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 nov 2007, 14:03

Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Bericht door elssp »

Hallo

Op De Morgen (Belgische kwaliteitskrant) is een solidariteitsactie waar je kan bieden voor een etentje met een journalist.

Misschien kunnen we daar als vereniging op bieden en iemand kiezen om te gaan die 'helder' genoeg en goed kan uitleggen wat er omgaat in het wereldje van ME. Over de schandalen rond besluiten van de CVS-centra enz. En dat kranten niet alles maar klakkeloos moeten overnemen maar terug meer zelf aan onderzoeksjournalistiek moeten doen. Wie weet komt er dan een artikel uit.

Zelfs als de bieding niet gewonnen wordt, kan het zijn dat ze nieuwsgierig worden naar waarom iemand / een groep mee biedt.

http://www.demorgen.be/dm/nl/15519/Inno ... enti.dhtml

Douglas De Coninck is een onderzoeksjournalist en ev. is Brecht Decaestecker, adjunct hoofdredacteur De Morgen, ook een mogelijkheid.

Wie voelt wat voor dit idee?

Els A

bericht is leesbaar gemaakt (foutje in url quote). mod
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Bericht door marlène »

We kunnen misschien allemaal een euro samenleggen en de laatste dag een bod doen om een praatje te maken met de hoofdredacteur.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
elssp
Actief lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 nov 2007, 14:03

Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Bericht door elssp »

Ik zou juist zorgen dat er vroeg een bod is zodat het opvalt en lang blijft staan dat er een bod is van ME-vereniging.

Startbod is 100 euro.

Trouwens, ik zie 2 blanco kaders hierboven in plaats van mijn bericht maar jullie kunnen mijn bericht wel lezen?

Els A
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Bericht door Lea »

Neen, ook twee blanco kaders...
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bied op een etentje met een journalist van De morgen

Bericht door asje »

Hier wel te lezen.
Life smells...
Plaats reactie