Lymetest Infectolab Augsburg

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

begrijpelijk annac, ik wens je alle sterkte met alles, ook voor je zoon natuurlijk! ik hoop dat er toch nog eens nieuwe mogelijkheden komen waarmee hij verder komt.. wie weet
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

kom je ons zo nu en dan nog eens bijpraten?
succes voor jullie gewenst.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

sterkte annac, je zoon is gezegend met ouders zoals jullie.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Veel sterkte, annac.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ha, ha, daar ben ik weer!

Nogmaals bedankt voor medeleven, maar nu is het uit met mijn zoon en zijn vriendinnetje...Voel plaatsvervangend liefdesverdriet.

Dus weer een crisis interventie moment is aan gebroken.

Hij slaapt nu weer (even?) thuis.

Wanneer houdt het eens op, die achtervolging van pech hebben. Als zijn Pa nou ook eens gericht van dienst kon zijn; had ook al gescheeld. Zelfs gedeelde kosten aan mij terug betalen is voor zijn huis verkocht is niet meer aan de orde. Dus Marlène, ouders? Nee, ik kan het alleen opknappen. Gelukkig heeft hij een fijne psycholoog die als surrogaat vader dienst kan doen.
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

Ach, Annac,

had je al online gezien weer af en toe......ha ha
je kunt ons niet missen, hé.
Wat naar voor je zoon.....hoop, dat z'n psych hem er een beetje doorsleept.
Ging het om zijn ziekzijn, dat het uitging?

Waneer het ophoudt....wou dat ik het wist.........in 2013?

liefs van josje
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

josje15 schreef:Ach, Annac,

had je al online gezien weer af en toe......ha ha
je kunt ons niet missen, hé.
Wat naar voor je zoon.....hoop, dat z'n psych hem er een beetje doorsleept.
Ging het om zijn ziekzijn, dat het uitging?

Waneer het ophoudt....wou dat ik het wist.........in 2013?

liefs van josje
Ach, een combi aan redenen....en uiteraard niet in de laatste plaats het fysiek niet bij kunnen houden van e.e.a. en onbegrip daaromtrent.

Hij zal moeten leren dat helaas DE eeuwig romantische liefde niet echt bestaat en als de verliefdheid er dan even is, dat die illusie veel mensen om de tuin leidt, helaas, en dat het weinigen gegeven is daar een levenslange relatie aan over te houden. Welke laatste toch iedereen toch weer schijnt na te streven.

Wij snappen a/d ene kant ook best dat het voor mensen die ME niet van heel dicht bij meemaken en/of zich erin verdiepen hun twijfels hebben. Als mijn zoon gezond was zouden hij en ik ws net zo reageren, schouder ophalend, erom heen lopend/ontwijkend en als de eerst de beste orenmaffioso reagerend. Die mensen niet helemaal negerend, want zo zijn we niet gebouwd, maar toch, enige twijfel zou wel hoogtij vieren.

Als verpleegkundige kwam ik wel eens een enkele FM patiënt tegen en toen irriteerde ik me bv best wel aan hun strikte tijdsregime en de benauwdheid die daar vanuit ging. Wat natuurlijk te maken had met hun energie-gebrek, weet ik nu. Buiten natuurlijk de algemeen medische omgeving die daar schamper over deed.

Afijn, we gaan gewoon door met de strijd.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ annac

nou, weer een vooroordeel grandioos aan diggelen geslagen. Excuses.
Dus Marlène, ouders? Nee, ik kan het alleen opknappen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

marlène schreef:@ annac

nou, weer een vooroordeel grandioos aan diggelen geslagen. Excuses.
Dus Marlène, ouders? Nee, ik kan het alleen opknappen.
Ik dacht juist eerder een vooroordeel dat helaas juist weer fier rechtop staat, toch?

Maar ik denk dat we elkaar wel begrijpen.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Absoluut.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

he wat vervelend annac..! plaatsvervangende sterkte dan maar :wink: en voor je zoon natuurlijk alle sterkte. zoiets hakt er wel weer flink in...
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Oeps, blijkbaar iets verkeerd gedaan. Sorry als mijn berichtje er 2x opkomt. Zie niet klaar meer uit m'n oogjes na het doorworstelen van dit topic. :roll:

Ik heb nog wat vragen:
1) De vragenlijsten waarover jullie spreken: moeten die op voorhand aangevraagd worden? Waar? Op het e-mailadres vh labo of van het Borreliose Centrum?
2) Sommige mensen spreken van een korting? Hoe krijg je die?
3) Mensen hebben contact met ene dr. Armin. Waar kan je deze arts contacteren?
4) Bij een evt. positief resultaat: kan men in Augsburg een behandelingsplan krijgen dat bv. door de HA wordt toegepast? Of moet men echt helemaal naar ginder? Bij DML kan ik niet terecht. Eerdere testen bij hem (tot 3 jr geleden) waren wel allemaal negatief wat beestjes betreft.
Dank bij voorbaat.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

1. Die kun je opvragen via de email van dr Armin Schwarzbach. Kun je meteen je andere vragen stellen.
armin.schwarzbach@googlemail.com
2. Korting was tijdelijk n.a.v. een congres, dus nu helaas niet meer van toepassing.
3. Zie 1
4. Dat weet ik niet. Wel is er in Maastricht een orthomoleculair arts die samenwerkt met Augsburg. Ik weet niet of dat een optie is voor jou. http://www.cigmtr.nl/

Bij mij waren ook alle testen negatief via Red Labs, maar via Augsburg positief op lyme en 2 co-infecties. Ik ben gestart bij DML maar vanwege de kosten ben ik overgestapt naar de arts in Maastricht. tot nu toe naar tevredenheid.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Dankjewel felixloena, voor de info.

Maastricht is niet zo ver, maar ik ben Belgische in Limburg; Enig idee hoe dat daar in Mestrich zit met terugbetalingen enzo?
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ik heb de vragenlijsten al ontvangen, wat een snel antwoord!

Hoe doe je dat het best: uitprinten, invullen en opnieuw inscannen?

Ik zie dat veel vd opgesomde symptomen ook overeenstemmen met deze die bij mij duidelijk veroorzaakt worden door lage cortisol en hypothyroïdie. Misschien kan ik dat ook best vermelden?
Plaats reactie