Voor wie wat extra kan gebruiken

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
allura
Actief lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 17 feb 2011, 23:39

Voor wie wat extra kan gebruiken

Bericht door allura »

Ik hoop dat ik dit hier mag posten. Het komt misschien over als reclame, maar dat is zeker niet zo bedoeld! :)

Velen onder ons hebben het moeilijk om financieel rond te komen. We kunnen niet genoeg uren doen, we hebben te hoge kosten, enz... Ik ben een paar maanden terug een leuke manier tegengekomen om toch iets extra te verdienen. Het is misschien niet zo veel, maar alle beetjes helpen, niet?

http://www.hubpages.com
http://www.infonu.nl

Dit zijn twee voorbeelden van waar ik het nu eigenlijk over heb. Waar gaat het over?

Op deze sites (en er zijn er nog), kan je een artikel schrijven over een onderwerp waar jij veel over weet. Je kiest zelf het onderwerp. Als het artikel wordt goedgekeurd (en als er niet te veel spelfouten in staan, is die kans heel groot. ;) )wordt het gepubliceerd op de site. Mensen kunnen via google enz zoeken en komen zo terecht op het artikel dat jij geschreven hebt. En nu komt het. Bij het artikel staan advertenties, gerelateerd aan wat jij schreef! Per bezoeker krijg je geld! Vanaf een bedrag van 50 EUR wordt het uitbetaald op jouw rekening! Ik heb het zelf geprobeerd en heb momenteel, na een aantal maanden, een saldo van 33 EUR.

Het leuke is dat je 1 keer een artikel schrijft, en daar nadien blijft voor verdienen! Zo kun je dus bij wijze van spreken liggend geld verdienen, wat toch handig is voor ME-ers. ;) En hoe meer artikels, hoe meer je verdient natuurlijk!

Zo, dat was de tip! Ik ben elysianphoenix op hubpages trouwens, en allura op infonu. Ik hoop dat dit een handige tip was voor jullie, en hoor graag jullie ervaringen!

PS: Ik weet dat dit twee links zijn, maar vond het toch gepaster onder het forum "tips", omdat het eigenlijk een tip is over een extra inkomen. :)
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Voor wie wat extra kan gebruiken

Bericht door asje »

Leuke tip, allura!
Life smells...
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Voor wie wat extra kan gebruiken

Bericht door marlène »

Dat gaan we eens bekijken!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

wat een leuk idee!

Ik schreef vroeger graag, maar dan gewoon vanuit mijn gevoel.

Ik weet eigenljjk nergens veel vanaf....
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Haha allura, ik dacht even, het is toch niet zo als die grap met de eieren? Dat je zegt: je krijgt 50 euro als ik drie eieren op je hoofd kapot mag slaan. Ok deal. Pats, daar gaat ei 1, en pats, ook ei 2, minden op het hoofd en druipend door haren en in ogen, en dan... hè, waar blijft het derde ei? Oh nee, sorry, gaat niet door.

Blijft teller van je mooie verhaaal op 35 hangen, of 47?

Neeeh, dat zal wel niet. Zal wel onafhankelijk tellertje zijn....
Gebruikersavatar
allura
Actief lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 17 feb 2011, 23:39

Bericht door allura »

lulu schreef:Haha allura, ik dacht even, het is toch niet zo als die grap met de eieren? Dat je zegt: je krijgt 50 euro als ik drie eieren op je hoofd kapot mag slaan. Ok deal. Pats, daar gaat ei 1, en pats, ook ei 2, minden op het hoofd en druipend door haren en in ogen, en dan... hè, waar blijft het derde ei? Oh nee, sorry, gaat niet door.

Blijft teller van je mooie verhaaal op 35 hangen, of 47?

Neeeh, dat zal wel niet. Zal wel onafhankelijk tellertje zijn....
Ik heb inmiddels een eerste uitbetaling gekregen! Het is dus wel echt! ;)
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

leuk om een keer te doen, maar als je geld krijgt op je rekening dan komt de sociale dienst weer achter je aan pffffffffffffffff, let op, anders word het slapen op straat i.p.v. een paar centjes slapend bij verdienen.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Haha mooi zo, allura!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Plaats reactie