Hoe werkt dat; dossier deels op vragen bij huisarts?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
novo1986
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 okt 2012, 19:51

Bericht door novo1986 »

geen dank! naja wijzer... eerst maar eens onderzoeken wat het allemaal betekent en wat ik er mee kan
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

ben benieuwd!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Wat goed van je, Novo!! Vraag me af of het bij iedere huisarts zo goed bij gehouden word. Ik ben van plan vrijdag even langs te gaan, ik laat het hier weten of dat gelukt is.
Gebruikersavatar
novo1986
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 okt 2012, 19:51

Bericht door novo1986 »

hmm nee wordt er niet wijzer van....
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

jammer...
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Nou ik ben net langs geweest, was nogal een gedoe maar als het goed is ligt het maandag klaar..Eerst zien dan geloven want bij mij gaan dat soort dingen nooit goed.

@Novo; Wat bedoel je, kom je er niet uit omdat je niet weet wat alles betekent? Of bedoel je dat er niets zinnigs in je dossier staat?
Gebruikersavatar
novo1986
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 okt 2012, 19:51

Bericht door novo1986 »

kom er niet uit omdat ik niet echt weet wat het betekend, de bloeduitslagen dan...

hoop dat voor jou al dat gedoe niet voor niks is geweest en je maandag gewoon je dossier op kan halen!
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

kom er niet uit omdat ik niet echt weet wat het betekend, de bloeduitslagen dan...
Als je wilt kun je ze op het forum zetten wie weet kunnen we je helpen .
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Pffffffffff!!! Net voicemailbericht van de assistente vd huisarts, ze heeft geen bloeduitslagen kunnen vinden in mijn papieren dossier, behalve die van afgelopen maart (die heb ik al). Hoe kan dit?? Ik ben nu 1 jaar ingeschreven bij deze praktijk, toen ik daar kwam heb ik mijn dossier laten opsturen van mijn oude huisarts.

Ik ga maandag maar bellen met de oude huisarts of zij het in de computer hebben staan, het kan toch niet kwijt zijn??

@Novo; Op; www.uwbloedserieus.nl kan je precies zien welke afkorting wat wil zeggen en wat dat allemaal kan betekenen. Heel handig!
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Bericht door flowerpower3 »

Het is toch nog goed gekomen, bij mijn oude huisarts lagen nog wat bloeduitslagen, daarvan krijg ik een kopie met de post.

Een les voor mijzelf en iedereen; Altijd direct na de uitslag een kopie vragen, ze gaan er niet zo zorgvuldig mee om blijkbaar.
Plaats reactie