Neuraal therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Wat erg :(
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

Donderdagmorgen is hier niet veraf ook een man met de tram meegesleurd op een plaats waar het levensgevaarlijk is om over te steken, ook voor schoolkinderen. Toch vindt de stad het niet nodig om er iets aan te doen... Onbegrijpelijk en triest allemaal.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

lulu schreef:Hoi marlene, allemaal voorgeschreven via de saedeleer?
Nope

voorgeschreven via orthomoleculair arts en deel terug uit methylatie protocol van Rich von Konynenburg

Meer daarover later!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

louisa schreef:Hoi marlene,

Ook van mij succes en sterkte gewenst!
Nog een vraagje: gebruikte je eerder niet een natuurlijk schildklier middel? Of gebruikte je al langere tijd Thyrax?

Groetjes, Louisa
Klopt, ben daarmee ergens in september gestopt vanwege pijn in de keel na een scan met radioactief jodium. Dat heeft toch zo'n zes weken geduurd.

Omdat me niet helemaal duidelijk was of het supplement de pijn zou verergeren of niet, heb ik het volledig stopgezet.

De dokter vond mijn TSH opnieuw te laag. Ze stond nochtans voor de eerste keer eventjes goed in augustus dit jaar na 2 maanden natuurlijk schildkliermiddel!

Deze keer ben ik met thyrax begonnen, is niet natuurlijk maar wel duidelijk meetbaar wat je van zo'n potje natuurlijk concentraat nooit kan zeggen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

De afgelopen weken heb ik me voor de verandering weer eens proberen bezig te houden met een behandelplan dat past bij mijn klachten. Hiervoor baseer ik me op mijn gezondheidsgeschiedenis, wanneer de ziekte zich heeft gemanifesteerd en wat er allemaal al gevonden is.

Omdat iedereen uniek is, begrijpen jullie vast dat één eenvoudige oplossing niet bestaat. Maar misschien dat er na verloop van tijd ook bij sommigen onder jullie belletjes beginnen te rinkelen.

Regelmatig lees ik iets in de verhalen van andere patienten, hoor ik iets in een educatief filmpje van een dokter, leer ik iets in een wetenschappelijk artikel en plots AHA! wordt een onbeduidend feit of een onbeantwoorde vraag zo klaar als een klontje.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Enkele dagen geleden heb ik twee grote glazen steriliseerbokalen gekocht. De prijs viel me wat tegen maar de bedoeling is dat ze toch meerdere jaren meegaan nietwaar.

Oma had een witte kool gekocht. Die heb ik met een groot mes in 4 gesneden, het hart eruit en dan beginnen snijden in fijne schijfjes. Het duurde niet lang of ik had er al spijt van. Mijn armen protesteerden maar die potten stonden zo mooi te blinken. Dus we sneden voort. De hoop versneden witte kool puilde uit de glazen schotel die ik had klaarstaan.

Toen heb ik de andere helft ongesneden kool gewogen, een goede 750 gr. In het (engelstalige) recept stond 1 ruime eetlepel ongeraffineerd zout per 500gr witte kool. Alles goed mengen en kneden tot het sap uit de kool begint te lekken.

Met mijn gatekazenverstand had ik er een dubbele portie zout van gemaakt. Toen ik ervan proefde, niet te vreeeten. Er zat niets anders op dan de andere helft van de witte kool ook te versnijden.

Ik heb er nog een lepel komijn en een zuur appeltje bijgedaan om de smaak wat te verfijnen. Alles goed aangedrukt in de potten, afgedekt met een buitenblad van de kool en alles een dikke centimeter onder het vocht van de kool laten staan. Potje toe.

Geen steen erop of zo, dat heb ik niet. Ik kijk er gewoon op toe dat het vocht boven de groente blijft staan. Wel elke dag het deksel openen want het gist echt! Elke dag een keer openen pshhhhht ...

Binnen zes weken is mijn zuurkool klaar. Enige tijd geleden had hier iemand een topic over de voordelen van zelfgemaakte zuurkool voor je darmen. Met mijn antibioticakuur in aantocht lijkt me dit een gezonde aanvulling!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Haha marlene, je pakt het grondig aan en treft je voorzorgen!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Eergisteren zijn ze plots 4 verkeersborden komen plaatsen voor de deur, twee in elke richting. Exact waar ik al zes maanden geleden om gevraagd had bij gemeenten en politie.
Er staat nu ook tijdelijk zo'n groot electronisch snelheidsmeter om de automobilisten op hun snelheid te wijzen.
Eerst moet er een tiener halfdood worden gereden op het zebrapad. Nu ja, beter laat dan nooit.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

In mijn nieuw plan staat het volgende:

1) we gaan de (herstellende) slaap aanpakken op een andere manier

2) we gaan de immuniteit opnieuw ondersteunen

3) de slechte afvoer van gifstoffen (detox) kan beter

4) we gaan de opportunistische infecties die systemische vormen aannemen, uitroeien

5) de zenuwbeschadiging gaan we verder behandelen


Een deel van de behandeling is een voortzetting van de vorige pogingen en er komen nieuwe zaken bij.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

Ziet eruit als een grondig plan :D

Veel succes!
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

hai sprankel

het heeft inderdaad een paar maanden staan sudderen vooraleer ik eruit was :)
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Vanavond ga ik mijn jaarlijks kaarsje uitblazen en mijn enige wens is dat alle mensen met deze onerkende ziekten die onnodig lijden snel de nodige zorgen mogen genieten die ze verdienen en weer beter worden.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Gij ook e! :) dikke proficiat!
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
urania
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 nov 2010, 17:14

Bericht door urania »

Van harte, Marlène!
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

dikke proficiat, Marlène X
Plaats reactie