Week van Chronische zieken

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Week van Chronische zieken

Bericht door Gast »

verplaatst naar andere rubriek - mod. F


Hallo,

Waarschijnlijk weten vele van jullie het al wel.
Van 9 t/m 16 november is de Week van de Chronisch Zieken, met als thema Samen Werken.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Week van Chronische zieken

Bericht door bloemetje »

Wat een thema, dat is echt niet op chronisch zieken met ME van toepassing. Ik bedoel niet dat een enkeling van ons niet kan werken, maar dat van samenwerking qua onderzoek of UWV nauwelijks sprake is.
Gast

Bericht door Gast »

Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in ja :)
Ik heb het erop gezet omdat ik het een goed initiatief vond.
En fijn om te zien dat er aandacht word besteed aan Chronische zieken. Verder wou ik er niks mee zeggen. En wil het bericht wel verwijderen als je dat graag wilt:)
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Mooi, dan ga ik volgende week eens een mooi bosje bloemen voor mezelf kopen.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Week van Chronische zieken

Bericht door mieshka »

multivit schreef: Waarschijnlijk weten vele van jullie het al wel.
Van 9 t/m 16 november is de Week van de Chronisch Zieken, met als thema Samen Werken.
En nu? Wat wordt er dan gedaan? Een bonus voor de werkende chronisch zieken? :P
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Week van Chronische zieken

Bericht door bloemetje »

Welnee, dat je kan werken is je bonus. Dat je een deadline hebt of een klopje op je schouder krijgt, dat geeft voldoening. Ik wil als niet werkende chronisch zieke wel een bonus. Een bloemetje zou idd leuk zijn. Maar voor een schouderklopje sta ik ook open. En ik ben elke dag op kantoor, mijn een persoons kantoor: de bank :mrgreen:
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Week van Chronische zieken

Bericht door mieshka »

Ik stel voor: een bonus EN bloemetje voor zowel werkende als te-ziek-om-te-werken chronisch zieken!!! :D

(Schouderklopje kunnen veel werkende chronisch zieken trouwens wel vergeten, eerder word je afgerekend op wat je niet kunt of je ziekmeldingen als het echt niet meer gaat. Ik heb nu het geluk een plek gevonden te hebben waar ik wel gewaardeerd word, maar dit geluk heeft zeker niet iedereen en dit heeft voor mij ook meer dan 2 jaar geduurd.)
Plaats reactie