diagnose me/cvs - en nu??

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
angel66
Beginner
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 sep 2012, 23:18

diagnose me/cvs - en nu??

Bericht door angel66 »

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik in Lelystad geweest voor de intake en is door de internist de diagnose me/cvs gesteld. Voor haar was er geen twijfel, ik voldoe aan alle grote en kleine criteria. Overigens mits het geen ziekte van Lyme is, een slaaponderzoek niet in een andere richting wijst en/of de neuroloog niets anders kan vinden.

En jullie raden het al, mijn vraag is waar ik dat slaaponderzoek het beste kan laten uitvoeren en waar ik de beste neuroloog vindt die ook positief me/cvs minded is.

En weet iemand de naam van het onderzoek (dat met die plakkers en klemmen) dat de verpleegkundige doet? Ik heb die ook gehad vandaag maar ben de naam vergeten en moet volgende week naar de bedrijfsarts, vandaar.

Ik wens iedereen een goede nachtrust toe
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

diagnose me/cvs - en nu??

Bericht door stier »

Je kunt dat ook vragen bij de Steungroep ME/CVS en arbeidsongeschiktheid (ff googelen, dan heb je zo de website te pakken). Die hebben namen van geschikte artsen voor neurologisch en slaaponderzoek. Succes!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
angel66
Beginner
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 sep 2012, 23:18

Bericht door angel66 »

Dank je wel, Stier :D
Ik denk dat ik ze nog hard nodig ga hebben ...net als dit forum en mijzelf niet tevergeten :-)
Plaats reactie