Het lijkt er inderdaad op dat de Stichting graag 'ja' stemmers heeft, als ik die tekst zo lees met een hele rij zogenaamde voordelen

Moderator: Moderators
subsidies (financiële steun van de overheid)...?feuer schreef:Waarom wil de stichting eigenlijk dat de richtlijnen worden goedgekeurd? Wat voor voordeel hebben ze daarbij?
Hoe zei minister Schippers (VWS) het ook al weer in de Kamerbrief?: ME is geen ziekte?!: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... litis.html
en meer.It must be remembered that there are equally undeniable evidence-bases on the documented abnormalities observed in the neurological system (central, autonomic and peripheral, including vestibular dysfunction), as well as in the endocrinological, cardiovascular, musculoskeletal, respiratory, gastro-intestinal and ocular systems, and also on the cognitive impairment that has been shown in ME/CFS; on the proven abnormalities that have been repeatedly demonstrated on nuclear medicine imaging, and in the abnormal gene expression in ME/CFS patients (indeed, one senior research scientist has stated that there are more abnormal genes in ME/CFS than in cancer).
bron: www.investinme.org/Documents/Journals/J ... ue%201.pdf vanaf pag.29
Ik vind het ook een erg goed idee van lulu. Maar, inderdaad wie gaat dat voor ons doen en opstellen?annemoontje schreef:Ik vind het zelfs een heel goed idee, ik zit alleen meteen te denken: wie gaat dat doen en hoe moet je dat aanpakken zodat het een document is dat van een niveau is dat het als richtlijn geaccepteerd kan worden. Wie coordineert enz. enz. Welke regels er zitten aan een richtlijn zullen moeten worden uitgezocht etc. Maar dat zijn praktische zaken waar altijd naar gekeken kan worden en je idee vind ik echt heel goed en zinnig. Wat vinden anderen?
Fijn dat jij het ook een goed idee vindt, laten we het voorstellen voor de ALV in nov as, dat is een heel goed idee van je! En dan copy/paste lulu's voorstel en mijn eenvoudige opsomming van ideeen (echt niet meer dan basisideeen, I know) denk ik? Zal ik ff mailen, of wil jij het doen omdat het jouw idee is vd ALVlouisa schreef:En misschien ook een goed onderwerp voor op de agenda van de ALV in november a.s.?
Groetjes, Louisa
annemoontje schreef:Zal ik ff mailen, of wil jij het doen omdat het jouw idee is vd ALV?
helemaal goed hoor Louietje, ik zeg er gewoon bij dat de alv jouw idee waslouisa schreef:Hi annemoontje,annemoontje schreef:Zal ik ff mailen, of wil jij het doen omdat het jouw idee is vd ALV?
nee, joh, zo bijzonder ben ik niet. Ik geef de credits aan jou, wil jij het doen en mailen? En jij heb veel meer kennis als ik en jij heb veel artikelen, aanvullingen, etc. bij de hand in een biebje (?), dat heb ik allemaal niet.
En mijn concentratie is mega slecht de laatste maanden, typen, mailen etc. kost mij veel energie en ik moet de energie daarom blijven verdelen bij wat ik doe en keuzes maken.
Ook vergeet ik veel, echt heel suffig/naar, dus z'on "vergeet-muts" kun je er niet bij hebben
.
Ik denk graag met jullie mee en probeer te helpen waar ik kan, maar het kan maar minimaal zijn, sorry.
Groetjes, Louisa