Landelijke actie tbv petitie Erken ME - Hulp gevraagd!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Landelijke actie tbv petitie Erken ME - Hulp gevraagd!

Bericht door southerncross »

Landelijke inzamelingsactie

Online zijn inmiddels 12.401 handtekeningen te bewonderen. Na vele inzamelingsacties, zoals bij de Kuip, Pinkpop, de Nijmeegse Vierdaagse en het bloemencorso in Leersum staat de totale teller, op het moment van schrijven, op 24.997 handtekeningen.

Nu de haven in zicht komt, is het idee ontstaan om een landelijke actieweek te organiseren om de finish in één klap te halen. Deze landelijke actie zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden in de 2de week van december 2012 (de precieze datum wordt nog bekend gemaakt).

Wat houdt de actieweek in? Grof geschetst zullen zoveel mogelijk vrijwilligers in zoveel mogelijk dorpen en steden huis aan huis vragen of men wil tekenen voor het burgerinitiatief. De dag tevoren worden aankondigingen met de uitleg over het initiatief in de brievenbus gedaan van degenen bij wie men langs gaat (uitlegbrief wordt aangeleverd).

Er is geschat dat als over heel Nederland 40-50 enthousiaste vrijwilligers van maandag t/m vrijdag anderhalf uur actief zijn, de grens van 40.000 handtekeningen overschreden wordt.

Het moet haalbaar zijn om vóór eind november 40 a 50 vrijwilligers warm te krijgen voor dit ongelooflijke doel. Kent u, of bent u die vrijwilliger die mee zou willen werken aan deze prachtige actie? Meld u dan aan via: MEDenHaag@gmail.com

Ook zou het zeer welkom zijn als een paar mensen zouden willen helpen met het coördineren van deze uiterst omvangrijke actie.
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Landelijke actie tbv petitie Erken ME - Hulp gevraagd!

Bericht door southerncross »

Eerste aanmeldingen zijn binnen!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Plaats reactie