Darmbacteriën als medicijn tegen CVS-klachten

Hier kan gediscussieerd worden over nieuws, artikelen en onderzoek over ME (cvs)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
daisy86
Actief lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 04 mar 2012, 19:24

Bericht door daisy86 »

Hier ook gruwelijk veel darmproblemen.
Diarree met ooit zoveel pijn dat ik er van flauw val.
Ook de diagnose PDS erbij gekregen.
Ik zit nu al een tijdje aan de orthiflor sensitive, duur spul (€42,50 voor 20 daagjes).
Daar zit oa ook die Lactobacillus acidophilus in, maar helaas nog geen verbetering.
Ik hoop dat de orthomoleculair arts waar ik in november heen ga me verder kan helpen.
Ik kan en durf zo nog amper de deur uit met die rotdarmen.
Gebruikersavatar
zeeman
Actief lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 sep 2012, 15:10

orthomoleculaire arts

Bericht door zeeman »

daisy86 schreef:Hier ook gruwelijk veel darmproblemen.
Diarree met ooit zoveel pijn dat ik er van flauw val.
Ook de diagnose PDS erbij gekregen.
Ik zit nu al een tijdje aan de orthiflor sensitive, duur spul (€42,50 voor 20 daagjes).
Daar zit oa ook die Lactobacillus acidophilus in, maar helaas nog geen verbetering.
Ik hoop dat de orthomoleculair arts waar ik in november heen ga me verder kan helpen.
Ik kan en durf zo nog amper de deur uit met die rotdarmen.
Ja, dat is goed balen he? Ik herken het echt zo. Ik ben nu 35 maar als je weet hoeveel ik aan het tobben geweest ben voor ik (29 jaar oud) eindelijk bij iemand kwam die er wat aan deed (ook orthomoleculair trouwens). Had vroeger lage buikpijnen en heb daar zelfs een darm-onderzoek voor gehad. later werd het mijn gehele spijsvertering en ik merkte dat ik gevoeliger werd voor brood en kaas. Net wat je zegt, je zou de deur bijna niet meer uitgaan. Gelukkig is er vaak iets aan te doen, je zoekt je alleen een bult vaak wat dat is. Zag trouwens bij je berichtjes dat je uit de buurt van Eindhoven komt, ik niet maar sinds kort kom ik daar wel bij een orthomoleculair therapeut. Ik zal je een berichtje sturen met de naam. Misschien komen we bij dezelfde....
Plaats reactie