Gezocht: iPad houder voor bed!

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Gezocht: iPad houder voor bed!

Bericht door mieshka »

De topictitel zegt het al: ik ben op zoek naar een houder voor mijn iPad zodat ik mijn iPad niet de hele tijd zelf vast hoef te houden als ik in bed lig.

Zoiets:

Afbeelding

In ieder geval niet iets wat je in de muur moet boren of aan bed moet schroeven.

Wie weet waar je zoiets kunt kopen? Met Google kon ik niet vinden wat ik zoek. Van de weblog waar dit plaatje vandaan komt, werd ik ook niet wijzer.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Gezocht: iPad houder voor bed!

Bericht door asje »

Zo'n mooie houder weet ik niet maar je hebt ook bedtafeltjes die je kunt verstellen en daarmee behoorlijk rechtop kan zetten, die zet je ook gewoon over je heen. Weet niet of je dat wat vindt? Ik heb zoiets bij een thuiszorgwinkel gevonden.
Life smells...
gorbi
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2009, 00:51

Bericht door gorbi »

Dit is nog maar een idee lijkt me, en dus nog niet commercieel. Maar mocht het al te krijgen zijn, ik zou zoiets niet kopen. Volgens mij staan die pootjes op bed en gaat alles wiebelen als je beweegt. Een staander of clip lijkt me daarom veel handiger.
Heb je hier wat aan?
http://www.bestebookreaders.com/floor-a ... or-kindle/
Plaats reactie