Ik denk, dat ik 2 ziekten samen naast elkaar heb, 2 ernstige rot-ziekten die een aantal jaren samen zijn opgegaan dat is intussen terug te vinden in de medische gegevens.manja schreef:Begrijp ik goed dat je jezelf nu hoofdzakelijk als chronisch lyme patient ziet? Dus geen CVS/ME patiënt meer. De Meirleir kan je wel helpen. Als ik jou was zou ik nog 2 andere labs laten testen of je positief bent. Succes met je behandeling. Ben benieuwd of je opknapt. Laat het ons weten.
Ik maak geen onderscheid tussen hoofdzakelijk ME of hoofdzakelijk Lyme en co-infecties.
Voor de ME ben ik in Nederland wel uitbehandeld/uit-onderzocht (rondje ME-Nederland gedaan) de ME is daarmee niet weg.
Ik kan niet naar DML, omdat dit financieel niet haalbaar is.
En bij welke 2 andere labs zou ik, volgens jou, dan nog moeten laten testen?
Wat is het verschil met onderzoek uit Keulen en/of Weert?
Er testen mensen negatief op testen (PCR) van Weert en positief op testen
LTT van Duitsland of Augsburg, of testen negatief bij DML en testen positief bij Augsburg of testen positief bij her-testen bij DML (ander Belgisch Lab, of Augsburg).
Ik had gaan twijfelen als ik bij alle testen "borderline" zou hebben gehad en die zitten er niet bij.
Bovendien, ik meen dat felixloena dat al aangaf, geen enkele test kan 100% garantie geven, dus ja......
Groetjes, Louisa