Ik wacht nog ff af tot morgen of maandag, ff zien.
Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
Ik heb laten prikken bij een buurtcentrum waar je terecht kunt om te prikken. De verpleegkundige die me ophaalde had meteen zo iets van, die buisjes ken ik niet. Ze haalde haar collega erbij (een wat oudere man), en die zei meteen, daar heb ik vroeger veel mee gewerkt. Dus hij wist er wel raad mee. Bij mij was een buisje geschud ipv laten staan, dat had hij blijkbaar niet goed begrpeen, maar heeft geen invloed gehad op de testresultaten.Ik heb vandaag mijn pakketje van infectolab binnen gekregen, maar ik heb een aantal vragen. Wellicht weten jullie dit.
- Als ik ergens kan laten prikken (moet nog even rond bellen) weten ze dan hoe dit moet? Er zit wel een engelstalige info folder bij, maar gaan ze dit snappen? Wat zijn jullie ervaringen?
- In de brief staat dat infectolab zelf de verzendig regelt. Gaat dit goed, of is het handiger als je zelf de verzendig regelt?
De lage CD57 past bij de chlamydia pneumonia infectie.marlène schreef:Ik heb mijn uitslag binnen.
Geen Lyme en geen bartonella henselae of quintana.
Wel co-infectie van Lyme: babesia borderline uitslag, wellicht opnieuw te checken voor de zekerheid.
Wel duidelijk chlamydia pneumonia infectie, dat wordt een stevig rondje AB dus.
IgG 122 (>22 = pos)
IgA 1371 (>1,1 = pos)
Ook te hoge titers voor Coxsackie B1: 1:800 (<1:100)
Te lage CD57: 72 µl/ng (100-360)
Ik heb bloed laten prikken bij de prikpost.karin1983 schreef:Ik heb vandaag mijn pakketje van infectolab binnen gekregen, maar ik heb een aantal vragen. Wellicht weten jullie dit.
- Als ik ergens kan laten prikken (moet nog even rond bellen) weten ze dan hoe dit moet? Er zit wel een engelstalige info folder bij, maar gaan ze dit snappen? Wat zijn jullie ervaringen?
- In de brief staat dat infectolab zelf de verzendig regelt. Gaat dit goed, of is het handiger als je zelf de verzendig regelt?
Alvast bedankt.
Nope niet gedaan. Goede tip inderdaad. Daar kan ik wat mee.Heb je voor de bartonella de antistoffen getest? Ik had ook een negatieve antistoffentest, maar een positieve PCR.
Volgens DML hebben de meeste van zijn patiënten een andere bartonella variant dan de 2 genoemde.
Beste Karin, wat pagina's terug heeft Louisa alles per buisje opgeschreven. Erg handig! Ik zag het pas toen ik het zelf via Augsburg nog ns nagevraagd had. Al is een mail van het lab misschien wel handig voor de prikpost, maar het staat hier iig te lezen.karin1983 schreef:
Ik heb vandaag mijn pakketje van infectolab binnen gekregen, maar ik heb een aantal vragen. Wellicht weten jullie dit.
Alvast bedankt.
Ik heb bloed laten prikken bij de prikpost.
Er was maar 1 iemand voor de bloedafname, en ik geloof niet dat ze eerder met deze buisjes had gewerkt, maar ze begreep snel hoe het werkte.
Het is wel handig als je even kijkt welk buisje 30 minuten rechtop moet staan, want dan kun je dat melden.
Succes alvast!