Aan het werk en stilaan volledig uitgeput!

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
allura
Actief lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 17 feb 2011, 23:39

Aan het werk en stilaan volledig uitgeput!

Bericht door allura »

Hey iedereen,

Ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest. De belangrijkste reden is dat ik er eindelijk in geslaagd ben om werk te vinden! En vlak in de buurt dan nog wel. Letterlijk 2 straten ver, en ik ga met de scooter (probeer dat maar eens uitgelegd te krijgen aan de collega's). Het is een bureaujob, en als ambtenaar!! Op zich ideaal dus. Het was erg moeilijk om werk te vinden, en zoals sommigen onder jullie misschien nog weten woon ik uit noodzaak terug bij mijn moeder, aangezien ik nog geen recht heb op een uitkering (te weinig gewerkt).

Maar (dit hadden jullie al voelen aankomen...)...!

Ik ben nu al een aantal maanden bezig. En hoewel ik erg mijn best doe om het vol te houden, voel ik dat ik steeds meer uitgeput geraak. Ik val uitgeput in slaap 's avonds, en het is zelfs nog te veel om de poesjes eten te geven (hoewel ik me daar wel moet voor dwingen, mijn moeder doet het niet). Ik geraak 's morgens steeds moeilijker uit mijn bed, en ook overdag ben ik doodmoe. Het is zelfs zo erg dat ik deze week twee keer mezelf op het toilet heb opgesloten om toch maar heel ff mijn ogen te kunnen toe doen. Rechtzittend op het wc sliep ik 3 kwartier!! Ik maak domme fouten, heb moeite met nadenken en me concentreren terwijl het toch wel een job is waar ik mijn aandacht bij nodig heb.

Ik wil dit werk écht graag volhouden. Ik MOET het volhouden. Ik heb geen recht op vakantiedagen, geen recht op een uitkering, maar ik wil niet mijn hele leven bij mijn moeder wonen en een job als deze wil ik echt niet opgeven. Ik ben nog in mijn proefperiode die pas in december afloopt.

Daarom deze dringende vraag... Heeft er iemand tips of advies hoe ik dit kan volhouden, wat ik kan doen of proberen?
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Aan het werk en stilaan volledig uitgeput!

Bericht door marlène »

Goedkopere tips:
- Zoethoutthee (2-4 kopjes per dag om de bijnieren te ondersteunen)
- hooggedoseerd Vit B complex, wordt meer verbruikt naarmate "stress" stijgt
- bij elke maaltijd een beetje eiwit
- elke avond een glaasje Alkala N bij het slapengaan
- vit B12 hydroxycobalamine spuitje om de week
- voeten omhoog onder de bureau

Duurdere tips:
- 6 druppels jodiumdruppels Nascent Iodine van Magnetic Clay op een nuchtere maag voor goede schildklierwerking
http://www.magneticclay.com/store/nasce ... ent-1.aspx
- UbiquinoL 100 mg in de late voormiddag, geeft je mitochondria (energiefabriekjes van je cellen) extra energie als ze beginnen stil te vallen

En vooral niet aarzelen om te rusten wanneer je kan!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie