MMS (miracle mineral supplement)

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Wat doet MMS met lymfevocht? Heb je daar al iets over gelezen?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

kom dit topic pas tegen, was jaren geleden al eens getipt over MMS en erg geïnteresseerd na lezen diverse info. Alleen nog altijd niets mee gedaan. Wil ook altijd graag eerst doen wat ik aan het doen ben en bij DML nog teveel dat steeds bovenkomt.

Juist interessant om MMS te proberen, maar wil toch eerst ene traject afronden voor andere te starten. Maar zie MMS toch als erg goeie optie voor later (net als LDN overigens en nog een aantal dingen) om iig weer bepaalde verbetering te behalen. Zal echt wel kunnen schelen. Over de Tros Radar uitzending: had em toen ook gezien, tenenkrommend.. Herkende veel dat ze uit context haalde of gewoon verkeerd voorspiegelden.

Inmiddels ook niet zo heel veel vertrouwen meer in dat soort programma's en bekijk onderzoeken Consumentenbond ook met andere ogen ivm een onderzoek van iets dat ik al jaren gebruik (zou niet werken) en diversen uit omgeving ook omdat het zo goed werkt. En als het bij mij werkt wil dat wat zeggen, want ik was juist een 'probleemgeval' op dat gebied. Maar iedereen die het artikel in Consumentengids heeft gelezen denkt dat het een slecht product is dat helemaal niet doet wat het zegt. Om aan te geven dat ook dit soort 'integere' instanties (dacht ik) er flink naast kunnen zitten en ik echt niet begrijp wat ze ermee gedaan kunnen hebben dat ze zulke slechte ervaringen zouden kunnen hebben.

Karolien, ik ga je vervolg (als je veder gaat) met veel interesse volgen, wat goed wat je er toch al mee hebt bereikt ondanks de dingen waarvan je niet zo goed weet of dat normaal is of goed.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hoi annemoontje,

Ik ben sinds de laatste keer niet meer opnieuw begonnen met MMS, mss moet ik dat nog wel es doen?
Ik vond het wel v rij heftig spul en ben er wel een beetje bang van...om er echt veel van te nemen.
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

oh ja, ik zie nu pas dat je laatste berichten van bijna een jaar terug zijn, goeiemorruguh. Geen idee, ik vind het lastig iets te adviseren, ik denk dat je zelf aanvoelt of iets goed is voor je. Als je het niet doet en het knaagt bij je omdat je het gevoel hebt dat je het zou moeten doen, maar om rationele dingen laat, dan misschien goed idee weer te beginnen. Maar als een stemmetje in je hoofd zegt dat je er beter mee kunt wachten, evt. rationele argumenten ten spijt, zou ik het vooral laten voorlopig. Ik weet inmiddels dat die stemmetjes het bij het rechte eind hebben en je intuitie zijn. Datgene waarmee je instinct aangeeft wat wel en niet goed is (en je vroeger in begineeuwen vd mens behoedde voor het eten van giftige bessen etc). We zijn echter grootgebracht met het negeren van dat instinct.

Kun je daar iets mee?

PS: ook als je besluit weer te beginnen lijkt me veel nemen niet zo goed, zou het echt rustig opbouwen, extra voorzichtig zijn, langer doen over opbouw dan gebruikelijk bij MMS, lagere doses dan gebruikelijk bij MMS etc. Onze lijven zijn gevoeliger en lastiger te behandelen
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Plaats reactie