Ik ben bij de internist geweest

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Ik ben bij de internist geweest

Bericht door marlène »

Wat een onzin moeten we toch telkens opnieuw aanhoren :(

Sorry hoor sandramarije, vraag een copie van alle uitslagen op en dan kunnen we eens samen overlopen wat er allemaal onderzocht is ok?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
sandramarije
Beginner
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 feb 2012, 15:01
Locatie: Arnhem

Ik ben bij de internist geweest

Bericht door sandramarije »

Ik zal er naar vragen als ik bij het vermoeidheidcentrum zit.. heb er nu weinig energie voor om er achteraan te gaan.. als ik daar ben kunnen ze het toch makkelijk opvragen met al die technieken van tegenwoordig.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Ik ben bij de internist geweest

Bericht door asje »

Je hebt geen CGT nodig om er mee om te gaan. CGT is heel anders bedoeld, CGT gaat er van uit dat je niet echt ziek bent maar jezelf ziek houdt met je gedachten over je toestand en dat je kan en moet opbouwen en zo 'genezen'. Allemaal onzin en velen zijn daar zieker van geworden doordat je over je grenzen gepusht wordt. Het gevaarlijke daaraan is dat je meestal pas na een tijd verslechtert omdat je dat tijdelijk wel aankan.
Life smells...
Gebruikersavatar
flowerpower3
Actief lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 mar 2011, 21:44

Ik ben bij de internist geweest

Bericht door flowerpower3 »

Ik zou niet mee gaan in hun advies om naar het vermoeidheidcentrum te gaan voor CGT. Daar leer je zeker niet om er mee om te gaan, nee, daar word je geleerd dat je zélf de veroorzaker bent van je klachten. Je bent niets verplicht, zij kunnen een behandeling aanraden maar dat wil niet zeggen dat je dit dan moet doen. Kies voor je lijf, zou mijn advies zijn.
Plaats reactie