Verslag van mijn afspraak bij DML gisteren

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Verslag van mijn afspraak bij DML gisteren

Bericht door ondine »

Alle resultaten waren nog niet binnen, maar hij wist me al te zeggen dat ik Bartonella heb. Dewelke van de 19 types zullen we volgende week weten. Hij zei dat ik het zeker al lang heb want hij heeft nog nooit zo'n hoge waardes gezien op heel zijn carrière.

Volgende week krijg ik een voorschrift voor Antibiotica, maar ik moet wachten tot na mijn verlof om die in te nemen want ik mag niet in de zon met deze antibiotica. Hij zei ook dat het moeilijk zal zijn om die bacterie weg te krijgen aangezien de hooge waarde.

Daarna zal hij me GcMAF geven.

Sporten is: NEEN
Mijn kalkcristallen weg laten nemen: NEEN want die komen toch terug zolang ik ziek ben.

Hij heeft me Oxycur voorgeschreven. Ik weet niet wat het gaat helpen.

Na mijn vakantie zullen mijn man en mijn kinderen er ook op moeten getest worden.

De laatste nachten slaap ik bijna nietmeer. Ik weet niet wat doen.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Verslag van mijn afspraak bij DML gisteren

Bericht door marlène »

Hij zei dat ik het zeker al lang heb want hij heeft nog nooit zo'n hoge waardes gezien op heel zijn carrière.
Welke waarden waren zo hoog Ondine? Je maakt me wel nieuwsgierig!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

Ik heb het niet onthouden, maar ik krijg alles met de post doorgestuurd.
Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

Bericht door Fritel »

Hallo Ondine,
een vraagje : je schrijft dat DM je oxycure heeft voorgeschreven. Ik krijg al meer dan 2 jaar zuurstoftherapie met een oxycure machine door hem voorgeschreven , het helpt me, MAAR ik moet op het eind van de maand SPIJTIG en SCHANDALIG het apparaat terug inleveren omdat het vanaf juli niet meer terugbetaald is door de mutualiteit.Heeft hij jou daar geen detail over gegeven ?
Bedankt
Fritel
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

Hij heeft het mij inderdaad verteld en ik heb besloten het toch zelf te betalen.

Doet het veel deugd ? Ben je minder moe daarmee ?

Hoelang moet je blijven en met hoeveel liter ?
Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

Bericht door Fritel »

ik gebruikte het in begin elke dag en voelde me inderdaad beter, meer plaats in mijn hoofd, minder vermoeid. Kijk naar topic 'zuurstoftherapie' voor meer details als je dat wenst.
Ik ben gestart aan 5l/min/4uper dag.
Nu voel ik precies aan wanneer en hoelang ik het moet gebruiken, en ja, zeker in zware opstoten met heel veel migraine en zware vermoeidheid helpt het me. Ik ben wel gedaald naar 4l/min/2u dag gemiddelde.
Mag ik je vragen hoeveel je dan moet betalen van eigen zak en of je dan nog een papier nodig heb van DM ? Ik ben nu zelf op zoek om het aan te kopen. Ik krijg het niet over mijn hart dat ik het zou moeten laten als het wel helpt.
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
Gebruikersavatar
ondine
Actief lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:40
Locatie: Wavre

Bericht door ondine »

Het is 60 euros per dag.

Ze weten nog niet alles over de details want de nieuwe wet komt pas morgen uit.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ondine

Als je bartonella hebt, dan zal deze website je vast interesseren.

Abetterhealthguy.com heeft een goed overzicht van alle mogelijke behandelingen die hij kan vinden.

Sinds enkele maanden gebruikt hij zelf GcMaf en schrijft dat het de zwaarste behandeling is die hij tot nu toe heeft uitgeprobeerd.

http://betterhealthguy.com/joomla/blog/247-gcmaf
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

In ieder geval 'proficiat' met de bartonella en dat hij gevonden is :)

Bij de meesten wordt die pas na langere tijd gevonden, dus goed dat dit bij u al van het begin duidelijk is en dat er zonder veel tijd te verspillen iets kan aan gedaan worden!

We duimen mee he ;)
Ik weet weinig.
Plaats reactie