Dr Oz over XMRV/MECFS

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

mieshka
Gevorderd lid
Berichten: 823
Lid geworden op: 30 nov 2011, 17:03

Bericht door mieshka »

"Het zit tussen de oren" lijkt tegenwoordig vooral ook erg hip te zijn bij huisartsen. In ieder geval bij die van mij, maar ik hoor deze verhalen ook van anderen. Volgens huisartsen zit zo ongeveer alles in eerste instantie tussen je oren, tot het tegendeel bewezen is. Alles komt ook altijd door stress op het werk of thuis.

Ik kwam bij de huisarts vrij kort nadat mijn vader was overleden, mijn klachten kwamen natuurlijk door rouw, terwijl later bleek dat ik toen de ziekte van Pfeiffer had. Je wordt niet eens onderzocht als er een mogelijke psychische verklaring is.
Gebruikersavatar
icarus
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2012, 16:58

Bericht door icarus »

Syl schreef:
verlorengezondheidman schreef:Absoluut hulde aan dr. Oz!



Ik woon waar veel Amerikaanse expats verblijven, en het is absoluut waar dat ze niet alleen veel verder zijn met behandelingen mbt ME/CVS, maar ook op het gebied van erkenning.


Waaruit bestaat de behandeling tegen cvs/me in Amerika???
Gebruikersavatar
daisy86
Actief lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 04 mar 2012, 19:24

Bericht door daisy86 »

Door deze aflevering van Dr. Oz ben ik op het spoor gekomen van ME.
Mijn moeder belde me om te zeggen dat er iets op tv was wat enorm overeen kwam met mijn klachten.
Na de uitzending ben ik op internet gaan zoeken en inlezen en ben ik uiteindelijk ook hier en bij de juiste artsen terecht gekomen.
Als ik het niet gezien had dan had ik nu misschien nog niet geweten dat ik al levenslang ME heb.
Dus ik ben zowiezo heel erg dankbaar voor deze aflevering, het heeft mij zeker erg geholpen.
Plaats reactie