Berichten

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Berichten

Bericht door Renka »

Ik heb deze week al een aantal keer gehad dat ik een hele tekst had getypt, ik vervolgens op 'ok' druk en alles is verdwenen. Dan kom ik terug bij het topic, zonder dat mijn reactie geplaatst is.
Ik gebruik meestal wel het onderste vakje van 'kort bericht'. Misschien komt het daardoor?

Ook wil de site zeer regelmatig ineens als 'alles gelezen' weergeven als ik druk op 'forúm'. Erg vervelend, want dan weet ik niet wat ik nu wel en niet heb gelezen.

Hebben meer mensen dit?
Gast

Berichten

Bericht door Gast »

ik heb het andersom, dat ik het al gelezen heb, en de comp. geeft nieuw bericht, maar misschien doe ik zelf iets verkeerd?
of wat wel heeel vervelend is, ik schrijf een antwoord, ben bijna klaar, en dan is de ver
binding weg, er staat dan: verbinding is geherinitialseerd, probeer het opnieuw, dit gebeurd vaak als ik een lap tekst heb, dus extra vervelend dan.
ook moet ik soms lang wachten op verbinding met dit forum, eigenlijk heb ik daar bij andere fora geen last van
groetjes marion
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Berichten

Bericht door Marjolijn »

Hoi Karen en Marion,

Zal eens kijken wat ik hiermee aan kan.
Voor wat betreft wat Karen schrijft zal ik eens navragen hoe dit kan komen.

Wat Marion schrijft over het soms lange inladen van de website, het is soms zo dat die even geen verbinding maakt of lijkt te maken, dit heb ik af en toe eens meegemaakt. Maar dit heeft elke website waar bijvoorbeeld via een forum veel mensen tegelijk bezig zijn soms en dan nog een hoop bezoekers een kijkje nemen. Dan is het soms wat druk en heeft de server het even moeilijk geloof ik.
Wat betreft het kwijt zijn van lappen tekst doordat de verbinding even weg valt; sla je tekst even op tijdens het typen als je een lang bericht aan het typen bent. Selecteer je tekst, druk op Ctrl en C en dan kopieer je wat je hebt getypt. Als je dan de verbinding verliest en je moet opnieuw typen druk je in het tekstveld op Ctrl en V en dan plak je je tekst er weer in. Scheelt een hoop gedoe!

Groetjes,
Marjolijn.
Laatst gewijzigd door Marjolijn op 19 nov 2007, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

klopt marion hij is erg langzaam
maar ik ben hem niet kwijt
maar ik denk dat er te veel mensen tegelijk bezig zijn
alie
Gast

Bericht door Gast »

hoi alie,

dat dacht ik ook al, we staan net als automobilisten in de file hahaha
Plaats reactie