googelen forum...

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Hoi Marjolein,

Ik zou dat ook wel willen mijn naam veranderen kan dat?

Groetjes Patricia
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

ok, bedankt Marjolijn, ik was me er niet bewust van toen ik de gebruikersnaam aanmaakte, ik wist dus niet dat dit ook meteen de naam was, die bij elk bericht kwam te staan. Sorry voor het ongemak. Ik had beter gewoon mijn eigen naam kunnen gebruiken, viel minder op dan de naam van mijn dochtertje. Dom gedacht dus!
groetjes Marian
Misschien een idee, maak er gewoon Shavonne van of zoiets wat er toch op lijkt, valt dan minder op voor bekenden die ook rondneuzen.
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Chavon schreef:ok, bedankt Marjolijn, ik was me er niet bewust van toen ik de gebruikersnaam aanmaakte, ik wist dus niet dat dit ook meteen de naam was, die bij elk bericht kwam te staan. Sorry voor het ongemak. Ik had beter gewoon mijn eigen naam kunnen gebruiken, viel minder op dan de naam van mijn dochtertje. Dom gedacht dus!
groetjes Marian
Misschien een idee, maak er gewoon Shavonne van of zoiets wat er toch op lijkt, valt dan minder op voor bekenden die ook rondneuzen.

Ik heb je naam veranderd in Shavonne.
Verder ga ik geen namen meer veranderen want het wordt echt te warrig voor de actieve leden als allemaal mensen een andere naam gaan aannemen.

Groetjes,
Marjolijn.
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Bedankt Marjolijn, ik begrijp het volkomen. Ik hoop alleen dat hier verder niemand problemen mee heeft.
Gebruikersavatar
Renka
Gevorderd lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:53

Bericht door Renka »

Is het anders niet mogelijk om alle topics als beschermd weer te geven?
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Karen schreef:Is het anders niet mogelijk om alle topics als beschermd weer te geven?
Karen, dit is mogelijk alleen ik vind het prettig voor mensen die niet actief deel willen nemen aan de website/het forum, dus zich niet registreren maar wel graag voor informatie en ervaringen meelezen, toch iets te kunnen betekenen. Anders gaat Jan en alleman zich ook maar registreren zonder ooit een berichtje te plaatsen maar kunnen ze dan wel alles meelezen, ook in de besloten (sub-)forums terwijl wij niet eens weten wie ze zijn. Dat voelt alleen maar minder prettig denk ik voor veel leden.
Plaats reactie