Mijn bed/bank

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Mijn bed/bank

Bericht door Molletje »

Hier heb ik een foto van mijn bed/bank.

Overdag zit of hang ik er op.
's Avonds gaan alle kussens er af en slaap ik erin.

Ik kan zo overal bij.
Ik heb alleen mijn printer achter mij gezet.

De eettafel is verhoogd zodat het bed er onder kan.

Afbeelding

♥♥♥

M.
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Mijn bed/bank

Bericht door tavy »

hoi molletje, staat je bed onder de eettafel vanwege praktische redene of omdat het dan minder inde weg staat? Ik kan het niet zo goed zien op de foto.

wel creatief idee
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Bericht door Molletje »

Het is een lange eettafel van 150 lang en 90 breed en massief grenen.

Wegens ruimte gebrek inderdaad onder de tafel gezet.
Ik heb er een 1 persoonsbed van 80 x 200 onder staan.
Ik denk dat hij zo'n 30 cm uitsteekt aan de achterzijde.

Mijn man zit vaak aan de overkant.
Dan heb ik nog een bureau stoel aan de kops einde staan.

Aan de rechterzijde van het bed heb ik een oude dikke stoelkussen waar ik dingen op heb staan. Deze is net zo breed als de tafelpoot, dus bedrading zit hier mooi achter verwerkt. Aan de tafelpoot heb ik een 4 weg stekkerdoos zitten. De honden kunnen hier niet bij.
Onder het bed staat een grote kist met wat administratieve spullen.

Mijn honden vinden het prachtig, want als ik op mijn laptop bezig ben, zit ik gewoon op bed. Ik zit dan meestal met mijn benen gekruist.
Ik heb de laptop niet meer op schoot.
Mijn honden kruipen dan onder de tafel door op mijn schoot.
Als mijn kat van 9 kilo er al niet ligt. (geen overgewicht, is een maine coon).

Klik hier voor de foto

Naast mijn bed/bank heb ik een schapenvacht liggen voor het opstaan, maar tja soms liggen mijn honden daar ook. :lol:

Klik hier voor de foto

Als ik een goede bui heb zal ik met mijn fototoestel een betere foto maken, deze had ik snel met mijn telefoon gemaakt.
Zal eerst de batterij moeten opladen.

Tja als je wat mankeerd wordt je op wel creatief. Ik heb vaak moeite om de trap op en af te gaan.
In het weekend wil ik het wel weer proberen want dan kan mijn man de honden opvangen.
Nu doe ik het zodra ik wakker wordt gaat de achter deur open en ze kunnen lekker hun ding in de tuin doen.
Ik heb een hele grote tuin.
De achtertuin is 11 x 13.5 meter, dan de zij tuin oftewel de hondenspeelbak van 9 x 6 meter die ze allemaal kunnen benutten.
Alles is bestraat op een stukje na dat is een zandbak waar de honden hun behoeftes in kunnen doen of kuilen graven.

♥♥♥

M.

Gemodereerd door Eressea: de plaatjes waren te groot, zodat de tekst onder de balk doorliep, dus ik heb er links van gemaakt. Mocht je ze in kleiner formaat opnieuw uploaden, PB me dan even met de nieuwe links, dan zet ik ze erin.
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

ach wat leuk die honden, wat een lieve koppies heerlijk toch! Wel goed dta je het zo hebt aangepakt, je kunt dus vanuit bed aan de tafel werken als ik het goed begrijp?
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Bericht door Molletje »

tavy schreef:ach wat leuk die honden, wat een lieve koppies heerlijk toch! Wel goed dta je het zo hebt aangepakt, je kunt dus vanuit bed aan de tafel werken als ik het goed begrijp?
Klopt, ik kan alles aan tafel doen vanuit mijn bed/bank.
Lekker achter mijn lappie.
Als ik adminstratie moet doen, kan dit ook. Printer staat nu achter mij.
Ik kan tv kijken, alles wat ik nodig heb is binnen handbereik.
Ik kijk zo ook op mijn achtertuin en achterdeur.
Deze gooi ik voor de honden open en kan ik lekker van ze genieten als ze aan het spelen zijn. Of lekker in het zonnetje gaan liggen rollenbollen.

Ik eet aan de tafel, eigenlijk doe ik hier alles.
Met genoeg kussens in mijn rug, zit ik redelijk rechtop.
En als ik ga slapen dan gaan alle kussens er weer af.

♥♥♥

M.
Plaats reactie