HHV6 virus en behandelingen

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Huh? :D ik voel me niet aangevallen, ik gaf gewoon een willekeurig voorbeeld van iets anders met mijn eigen waardes omdat ik die het beste ken.


En ik weet natuurlijk dat je ziek bent, het was mss slecht uitgedrukt. Ik bedoelde iig dat zelfs 50 relevant kon zijn als het boven de ref-waarde was, ook al hebben sommige mensen misschien zelfs 30 000.
Natuurlijk eerst afwachten wat DML zelf denkt over de hoogte van die waarde en hoe belangrijk hij dus is in het totaalbeeld, maar alles dat buiten de grenswaarden is kan iets betekenen, onafhankelijk van wat andere mensen op die test hebben ;)
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Gelukkig valt het indd nog mee!
Maar het is wel verhoogd ja.

Wanneer hoor je er meer over?? medicatie??
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

gelukkig diederik ik was bang dat ik iets verkeerd had gezegd misschien ook niet gelukkig had uitgedrukt ik zal dml even vragen of ik er iets mee moet ik moet nl in dec maar omdat ik binnenkort naa het uwv moet is het handig om te weten wat die cijfers voor mij betekenen je weet maar nooit wat het uwv daarmee doet het staat in ieder geval beter dan dat ik het zelf niet weet

groetjes christa
Gebruikersavatar
segeij
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011, 13:37

Bericht door segeij »

Hallo lieve mensen allemaal,

ik ben nieuw op dit forum. Ik was op het internet op zoek naar meer info over HHV6 en HHV7 en ik kwam onder andere hier terecht. Ik ben ook in behandeling bij DML. Ik ben er terecht gekomen omdat ik naar aanleiding van oa darmproblemen een afspraak had genomen bij Christine Tobback.
Nu heb ik in heel kleine mate klachten die overeenkomen met ME/CVS, maar dat is bij veel mensen het geval. Wat ik eigenlijk wou laten weten is dat ik net de resultaten van de maagbiopsie binnen heb. Hou jullie vast: HHV6 414.660, HHV7 Duo 346.277 en HHV7 Stom (geen idee wat die achtervoegsels beteken): 11.924. Zo goed als in elke cel een geïntegreerd virus dus.
DML heeft nu een bloedafname gedaan en gaat de resultaten opsturen naar een zekere Dr. Flamand in Canada die daar studie-onderzoek rond verricht. Als ik hier nieuws over heb, laat ik het jullie weten. Dit kan dus effectief bevestigen dat de mate van de verhoging van die waarden zeker niets zegt over de mate van ziek zijn.
Trouwens, weet er iemand van jullie iets over die arts in Canada?
sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

Welkom op het forum Segeij.

Ik ben benieuwd naar de resultaten van het onderzoek in Canada.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Hey Segeij,

Dat zijn hoge resultaten amai... Goed dat ge (nog) niet zo ziek zijt, en inderdaad interessant dat die hoge uitslagen dus niet per se corresponderen met de mate van het ziek-zijn...
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Welkom Segeij

ik ken niet zo veel van HHV-6 maar ben wel benieuwd hoe ze aan die piste gedacht hebben?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Interessant dat die uitslagen TORENHOOG zijn maar jij lichte me/cvs hebt?
Vreemd.

mijne zijn een stuk lager maar ik ben bank en bedlegerig.

veel sterkte
Gebruikersavatar
segeij
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011, 13:37

Bericht door segeij »

Wel Marlène, eigenlijk dacht DML dat ik XMRV zou hebben, gezien bepaalde bloedwaarden. Maar XMRV hebben ze niet gezien na de de biopsie.

Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik lichte ME/CVS heb. Al een jaar of twintig heb ik allerhande klachten waar nooit een oorzaak voor gevonden werd (het bekende "het is stress mevrouw"-verhaal) en die klachten komen er wel mee overeen, maar evengoed met andere mogelijke ziekten.

In elk geval heb ik van DML ook geen diagnose gehad, hij heeft de woorden ME/CVS of fybromyalgie nooit uitgesproken, bij jullie wel?

Hij zegt enkel dat het gecompliceerd is en dat alles aan elkaar hangt. Ik blijk immuundefficiënt te zijn en een lekkende darm te hebben.
Plaats reactie