Onderzoek: samenleven met ME/CVS

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

asje schreef:Dat is niet zo vreemd. De Stichting heeft van het begin af aan wel contact met Nijmegen.
Sterker. Er lopen toch ook financiële lijntjes tussen hen?

Je weet soms niet waar je intrapt, in welke fuik. Voor je het weet maak je je zelf schuldig aan mee te werken aan het zoveelste tussen-de-oren-mafia product.
Gebruikersavatar
helmi
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012, 16:16

Bericht door helmi »

asje schreef:Dat is niet zo vreemd. De Stichting heeft van het begin af aan wel contact met Nijmegen.
Ja, dat weet ik maar de afgelopen jaren waren ze nog wel eens kritisch over Nijmegen. In ieder geval op de website, wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet. Op de website zijn ze nu weer heel neutraal over psychologische en psychiatrische verklaringen voor ME/CVS en over biomedische oorzaken heel erg beperkt.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik weet niet precies meer welke banden ze hebben maar 't is wel meer dan contact idd.

Eerst ervoor zorgen dat CGT als normaal en een goede mogelijkheid wordt gezien en dan (dus tijdelijk?) wat kritisch zijn stelt ook niet veel voor.
Life smells...
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Ik heb me in elk geval blauw geergerd aan de vragen, grrr
I take one day at a time, unless they all attack at once.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

De onderzoeksinformatie zegt al genoeg.
Life smells...
Gebruikersavatar
helmi
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 apr 2012, 16:16

Bericht door helmi »

asje schreef:De onderzoeksinformatie zegt al genoeg.
Wat nu bij de ME-stichting op de site staat? Ja, dat is veelzeggend, helaas. Als ik er zin in heb zal ik een dezer dagen een reactie aan ze sturen. In ieder geval over dat eenzijdige onderzoek met hun naam erop. Of het helpt? Vast niet, maar je moet toch wat.
Grappig trouwens dat ik hier als beginner sta, ik loop al heel wat jaren mee.
Plaats reactie