Actie 12 mei wucb: stickerverkoop

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Actie 12 mei wucb: stickerverkoop

Bericht door sowfia »

Hoi allemaal,
De wake up call beweging gaat zoals jullie misschien al weten een grootse campagne voor de bewustwording rond me en fibromyalgie houden op onze werelddag 12 mei.

Ze hebben echter om alle plannen uit te kunnen voeren financiële steun nodig, en daarom is er een stickerverkoop. Je kan ook zo storten. Voor meer uitleg: http://www.wakeupcallbeweging.be/index. ... nde-acties
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Actie 12 mei wucb: stickerverkoop

Bericht door sowfia »

Toch deze actie nog eens in de kijker zetten! Er zijn nu ook afhaalpunten op verschillende plaatsen in vlaanderen beschikbaar voor de stickers, wie dus een steentje kan bijdragen, en stickers wilt kopen of verkopen, laat het weten en ik help je verder!

We willen 12 mei echt niet onopgemerkt voorbij laten gaan, en er wordt zeer zwaar in geïnvesteerd door een paar mensen maar zij kunnen het niet alleen dragen. Er moet echt verandering komen voor ons patiënten en daar moeten we allemaal in de mate van het mogelijke onze schouders onder zetten!
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Of een kleine donatie is ook steeds welkom !
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hierbij de link naar de verschillende afhaalpunten: http://www.wakeupcallbeweging.be/index. ... i-stickers

We hebben jullie steun dringend nodig!
Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
angelique1982
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2012, 17:01

Bericht door angelique1982 »

nog niemand voor west-vlaanderen?
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Neen, nog niet, Angelique. Interesse? Je kan je aanmelden via wakeupcallbeweging@yahoo.com

Alvast bedankt!
Groetjes,
Hildeke
Gebruikersavatar
angelique1982
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2012, 17:01

Bericht door angelique1982 »

ja waarom niet. hoe gaat het dan juist in zijn werk?
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Tof van je Angelique dat je als verdeelpunt voor WEst-Vlaanderen wil fungeren.
Je stuurt best een mailtje naar de WUCB, die dan verder met jou overeenkomen hoe de stickers tot bij jou geraken en welke procedure je 't beste volgt.

Je kan dan ofwel zelf aan de slag met de stickerverkoop in jouw buurt, ofwel kunnen geïnteresseerden via jouw mailadres of telefoonnummer stickers bestellen.

Alvast bedankt voor je medewerking!
Groetjes,
Hilde
Gebruikersavatar
angelique1982
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2012, 17:01

Bericht door angelique1982 »

Had vrijdag ook al een mailtje gestuurd met een voorstel en gisteren nog eentje ivm de stickers maar er komt geen antwoord?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

Angelique, heb je Facebook? Daar is een groep met mensen uit wucb die je mss sneller kunnen verderhelpen.
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Ik kan je ook helpen aan stikkers :-)
Gebruikersavatar
angelique1982
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2012, 17:01

Bericht door angelique1982 »

ja ik heb facebook. https://www.facebook.com/angeliquevanderbeke

Heb de wucb een voorstel gedaan maar wil er nog geen reclame mee maken tot ik weet of ze het zien zitten.
Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

Ik heb geen sticker gekocht maar een mooi bedragje gestort op de rekening van de WUCB als steun voor de 12mei acties. Als iedereen een paar euro'tjes stort zal het grote videoscherm er komen op De Meir in Antwerpen. Anders zal dit niet lukken.. Video's zoals deze zullen dan worden afgespeeld: http://youtu.be/itN8EgOUGRQ
ME/CVS - Infokanaal (Youtube): www.youtube.com/c/mecvsinfokanaal
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

Bericht door nijntje »

en nog wat ivm de stickerverkoop!! Is er in jouw omgeving geen afhaalpunt, geen nood! De stickers kunnen ook besteld worden en via de post opgestuurd worden! Meer informatie vind je hier : http://www.wakeupcallbeweging.be/index. ... i-stickers
Help aub mee om de 12 mei wereldME/fibromyalgiedag te laten slagen! Het is zo belangrijk dat dit groots gebeuren gehoord en gezien wordt! We willen erkend worden, we willen dat ME/cvs erkend wordt als een zware lichamelijke aandoening! Daarvoor moeten wij ons laten horen!! De acties zijn gepland!! Steun die aub , we vechten allen voor hetzelfde doel "ME erkennen als biomedische aandoening"!!!
dank je wel!
Plaats reactie