Zelf behandelaars zoeken vanuit VC Lelystad Zuid-Limburg

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Het VCL heeft ook die trap. Daar heb ik dus mijn verbazing over uitgesproken.
Gebruikersavatar
rammetje
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2011, 16:56
Locatie: Alkmaar

Bericht door rammetje »

@joja: het is eigenlijk lachwekkend te noemen; omdat wij ons zo opfokken over de reactie van VCL raken we alleen maar meer energie kwijt. En dat blijkt want ik voel me nu veel beter dan vorig jaar, mede door het wegvallen van de frustraties. Maarja, als ik dan deze site bekijk komen de frustraties weer gelijk terug. Eigenlijk moet ik dit soort dingen ook niet lezen....jammer hoor....
Gebruikersavatar
joja
Actief lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 30 mar 2012, 00:16

Bericht door joja »

rammetje schreef:@joja: het is eigenlijk lachwekkend te noemen; omdat wij ons zo opfokken over de reactie van VCL raken we alleen maar meer energie kwijt. En dat blijkt want ik voel me nu veel beter dan vorig jaar, mede door het wegvallen van de frustraties. Maarja, als ik dan deze site bekijk komen de frustraties weer gelijk terug. Eigenlijk moet ik dit soort dingen ook niet lezen....jammer hoor....
Dat vroeg mij Arts ook af toen ik zei dat ik slechter ben geworden :D

Maar nee, inderdaad het is lachwekkend en ja het heeft inderdaad geen zin om je druk te maken erover. Waste of energy! Het is al gewoon duidelijk en wat ik gerust vind ben niet de enige. Dan zou het echt frustrerend zijn. Maar ja, dan was ik gewoon een pechvogel die net door alles wandelt...dus juist gesterkt door de verhalen.

Maar true... het is dune en nu onze energie opsparen voor 12 mei!

Niet frustrerend, positief en het waard om even je energie er aan te verspillen!
Plaats reactie