Goede huisarts gezocht Enschede

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mind29
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2012, 10:57
Locatie: Enschede

Goede huisarts gezocht Enschede

Bericht door mind29 »

Ik ben opzoek naar een goede huisarts in enschede, die zonder probleem mee werkt aan b12 injecties.
Ik ben afgelopen vrijdag gestart met b12 injectie’s maar mijn huisarts wilt na deze sessie hier niet meer aan meewerken ivm dat de dosis die ik krijg 10x de hoeveelheid is die een iemand met een b12 tekort gegeven word , hij vind dat hij hier niet aan mee hoeft te werken.het kan toch niet zo zijn dat ik als patient zijnde tussen het wal en schip zal vallen .
hij geeft aan dat dit niet in de boeken terug telezen is en als hij internisten zou bellen en dit voor zou leggen hij overal de zelfde reactie zou krijgen dat dit ongehoord is.



Wie o Wie kan mij helpen.



Vriendelijke Groet Ger,
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi mind29,

Jammer, dat jouw huisarts niet wil mee werken. Er zijn trouwens maar weinig huisartsen in Nederland die mee zullen gaan werken aan het spuiten van B12 injecties, hoge dosering 10 mg.

:idea: de oplossing is: zelf leren spuiten in het bovenbeen. Daar kan Lelystad, als het goed is, je bij helpen via de verpleegkundige.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
olga
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 mar 2011, 21:51

Bericht door olga »

Is er een tekort aan goede huisartsen?
Daardoor een tekort aan gezonde patienten?;)
Jammer dat ik in 2012 telkens weer op het internet dit soort oproepen moet lezen . Het is werkelijk triest dat er niet voldoende begeleiding en begrip is voor de patienten.
Plaats reactie