Oproepje: Opnames Op zoek naar een wonder

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Oproepje: Opnames Op zoek naar een wonder

Bericht door Marloes »

Op zoek naar een wonder

Volgend seizoen start de Evangelische Omroep met het nieuwe reality-tv programma ?Op zoek naar een wonder?. Presentator Marc Dik reist met zeven mensen met een ziekte of aandoening een maand lang de wereld over, op zoek naar genezing. Tijdens deze reis bezoekt de groep ?s werelds meest bekende geloofsgenezers. Er zijn ontmoetingen met geloofsgenezers uit Nederland, maar bijvoorbeeld ook uit Duitsland, Nigeria, India of de Verenigde Staten. De zeven deelnemers worden bij aanvang medisch onderzocht en in de laatste aflevering wordt gekeken of het dossier gesloten kan worden. Is er een wonder gebeurd of niet?

Presentator Marc Dik :
?Het is natuurlijk uitdagend om aan zo?n reis te beginnen. Binnen de groep zijn de verwachtingen gespannen, er is misschien ook veel scepsis. Veel mensen hebben al zo lang last van een aandoening en deze reis is dan de laatste strohalm. Ik heb veel verhalen gehoord van mensen die op wonderbaarlijke wijze genezen zijn maar ik zou het graag met mijn eigen ogen willen zien. Tijdens de reizen gaan er dingen gebeuren die we niet voorzien hebben: spannende ontwikkelingen binnen de groep, hoop, teleurstellingen, huilen, lachen, we zullen het allemaal meemaken. Ik zie het eigenlijk als een soort road-movie!?

SkyHigh TV is nu op zoek naar mensen die samen met Marc Dik aan de reis willen deelnemen. We willen een gem?leerd reisgezelschap samenstellen: gelovigen, maar ook niet-gelovigen. Mensen in de leeftijd van 15 tot 55 jaar met verschillende ziekten of aandoeningen.
Wilt u zich aanmelden, of meer informatie over het programma? Neemt u dan contact op met onze redactie via de onderstaande gegevens.

Het productiebedrijf SkyHigh TV maakt het programma in opdracht van de EO. SkyHigh TV is een onafhankelijk televisieproductiebedrijf dat zich richt op de productie, ontwikkeling en verkoop van televisieprogramma?s. De programma?s van SkyHigh TV laten zich het beste omschrijven als betrokken, intens, emotioneel en menselijk. Goede voorbeelden daarvan zijn, ?Jong?, ?Het Familiediner?, ?De Weddingplanner? en ?Ik mis je?.

?Op zoek naar een wonder? zal in 2006 worden uitgezonden. De opnames beginnen in januari 2006.

We zien uw reactie graag tegemoet, Alvast Hartelijk Dank!

Mariska Witte,
Redacteur ?Op zoek naar een wonder?
035 ? 6263000
mariska@skyhightv.nl
Gebruikersavatar
anika
Actief lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 14 okt 2005, 21:15

Bericht door anika »

Jeeej .. ik zou het echt heeel gaaf vinden, maar zou het nooit durven. Zo open en bloot op de televisie ..
Maar ik ga zeker wel kijken !
*~.my life - look at my life - what will I become.~*

Imagine 24/7 pain.. You can?t .. So don?t say you know what I?m going through
sasjuh
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2005, 16:12
Contacteer:

Bericht door sasjuh »

idd.. ik ga ook zeker kijken.. Maar vind het eigenlijk best een beetje een raar programma

ze zeggen ze gaan zoeken naar een genezing.. dat bericht was ook geplaats op andere forum's o.a op het diabetes forum. Maar diabetes en cvs kunnen toch helemaal niet genezen?? of ben ik nou zo blond :P

liefs sacha
* 8 jaar diabetes
* 2005: lactose intollerantie
* 2005: cvs
* 2005: schildklier stopt er langszaam mee
* 2005: spieren aan het verzuren
* tijd met mn nieren lopen tobben

www.members.lycos.nl/kisses16
Gebruikersavatar
Jazzie
Gevorderd lid
Berichten: 1400
Lid geworden op: 13 okt 2005, 09:06

Bericht door Jazzie »

sasjuh schreef:Maar diabetes en cvs kunnen toch helemaal niet genezen??
Soms wordt een ongeneeslijke ziekte genezen door een wonder van God.
En daar gaan ze dus naar op zoek in dit programma: Een genezings-wonder van God.
Gebruikersavatar
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid
Berichten: 1203
Lid geworden op: 16 okt 2005, 16:50

Bericht door Guido_den_Broeder »

Een reis van een maand lijkt mij iets teveel voor een ME-patient ...
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Misschien is de reis en het samenzijn met andere mensen die wanhopig op zoek zijn naar genezing al wel heel goed en prettig voor die mensen, die verbondenheid.Ik sta er niet per se negatief tegenover.
Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Bericht door Marjolijn »

Nee dat is zo, het is een fijne bijkomstigheid. Maar ik vind het wel positief dat ze deze mogelijkheid bieden voor die mensen, het is toch de eigen keuze van mensen of ze mee willen doen en er in geloven ja of nee, ik vind het wel mooi. Ik wil het programma en wat er gebeurt ook eerst maar eens zien voor ik iets zou benoemen als kwakzalverij. Ervaringen van mensen zijn voor mij meer waard dan of iets verklaarbaar is. Verder geloof ik zelf wel in genezing van bovenaf. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

Bericht door Marloes »

Daar geloof ik zelf absoluut niet in, maar ik ben inderdaad wel heel benieuwd hoe het programma uitgewerkt gaat worden (ook omdat er duidelijk op zoek gegaan is naar zowel christelijke als niet-christelijke mensen). Zeer benieuwd..
Keep on rockin'
Arjen
Gevorderd lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:55

Bericht door Arjen »

Ervaringen van mensen zijn voor mij meer waard dan of iets verklaarbaar is.
Ik vind dit een prachtig citaat, gewoon omdat het mijn waarheid is.
Het programma wil ik zeker bekijken, meedoen lijkt mij net als Guido al zegt onmogelijk door gebrek aan energie. Ik kan niet eens op gewone vakantie laat staan.... 8)
Plaats reactie