CITATEN

Voor al je vragen over dit forum. Lees ook hier de <a href="/Forum-viewtopic-t-52.html">forumhandleiding</a>

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

CITATEN

Bericht door Fritel »

Ik wist niet waar ik juist mijn vraag moest plaatsen in de verdeling van het forum, dus, als het verkeerd is, sorry...
Ik vind telkens de citaten aangrijpend en vroeg me af of het mogelijk was van die allemaal te vinden op het net en indien ja, waar dan?
Hartelijk dank hé,
Carpe diem
Fritel
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
Gebruikersavatar
metoo
Gevorderd lid
Berichten: 832
Lid geworden op: 25 jun 2010, 14:31

CITATEN

Bericht door metoo »

Ha Fritel,
Ik neem aan dat je de citaten hier rechts aan de zijkant bedoeld?
Ik heb een tijdje degene die mij aanspraken steeds gekopierd naar een Word bestand, om ze te bewaren, dat zijn ze wel niet allemaal, maar ondertussen wel heel wat. Ik weet niet of je ze ergens anders ook gewoon kan vinden, dat is natuurlijk makkelijker, maar anders wil ik het je wel per mail of pb sturen als je daar wat aan hebt.
Groetjes!
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Misschien kunnen we een pdf ofzo aanbieden met alle citaten. Even overleggen in team als die terug compleet is...hoe het beste aan te pakken
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Fritel
Actief lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 27 feb 2009, 16:27

Bericht door Fritel »

@metoo, ja, die bedoel ik. Dank je
@zuiderzon. Tof, vind ik goed, dank je.
Poezie ontspan me.
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
Gebruikersavatar
jokke13
Beginner
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 jan 2012, 14:56
Locatie: tildonk(belgie)

Bericht door jokke13 »

ook een vraagje;
ik heb al gezien dat mensen als ze op een bepaald bericht reageren eerst mooi in een kadertje het citaat uithalen(kopieren)waar ze op reageren.
hoe doe je dat? :-k
het is dus niet het gek zijn dat zo zeer doet!?
Plaats reactie