ervaring orthokliniek t gooi, dr Reijntjes of in soest eo

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
liona
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mei 2010, 16:26
Locatie: Baarn

ervaring orthokliniek t gooi, dr Reijntjes of in soest eo

Bericht door liona »

hallo,

ik vroeg mij af of er van jullie iemand is die ervaring heeft met orthokliniek t gooi in hilversum of dokter J.C.J. reijntjes. Deze heeft de leiding daar.

Ik zit te denken om daar een afspraak te maken, maar ik kom nergens iets tegen over goede of slechte ervaringen, dus ik twijfel nog een beetje.

Of is er iemand die juist goede ervaringen heeft met een orthomoleculair arts/therapeut in soest en omstreken zoals Baarn, hilversum, amersfoort, zeist, utrecht enz.

ik lees het graag, alvast bedankt! Liona
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

ervaring orthokliniek t gooi, dr Reijntjes of in soest eo

Bericht door asje »

Ik weet de voorletters niet precies, maar J C J Reijntjes zou wel eens de Reijntjes kunnen zijn die vroeger wel eens van zich liet horen ivm ME. Dan is hij degene die ook in een programma over ME is geweest, ik meen bij 'Catherine'.
Life smells...
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

ervaring orthokliniek t gooi, dr Reijntjes of in soest eo

Bericht door pip »

Dat klopt, hij is inderdaad ooit bij Catherine geweest! Goed geheugen heb je Asje! :-) Ik heb jarenlange ervaring met deze kliniek/arts. Ben er terecht gekomen omdat mijn moeder, die fibromyalgie heeft, erg is opgeknapt door zijn behandelingen. Bij mij heeft het helaas geen spectaculair effect gehad. Maar het is een deskundige, vriendelijke, soms wat verstrooide arts die ruim de tijd voor je neemt en met je meedenkt. De assistente is ook erg aardig. Ik ben er nog een tijdlang zo nu en dan blijven komen voor ozon-infusen. Daarover kun je volgens mij meer vinden op zijn site. Het gaf mijn energieniveau in het begin telkens even een behoorlijke 'boost', maar dat duurde altijd maar een paar dagen. En aangezien die infusen enorm prijzig zijn, was het ook niet iets wat ik langdurig vol kon houden. Maar het is dus wel het proberen waard, mijn moeder is er een stuk beter van geworden -ook minder vermoeid.
Je vroeg ook nog naar andere artsen in regio Utrecht. Ik woon zelf ook in die regio, dus heb hier wel het een en ander uitgeprobeerd :-). Je kunt ook terecht bij dokter Holwerda in Utrecht, die doet vooral vaak erg uitgebreid bloedonderzoek. Hij is orthomoleculair arts. Verder Paul van Meerendonk in Utrecht, maar die is niet specifiek orthomoleculair arts. Heeft wel veel ervaring met het behandelen van ME-patiënten. Veel succes bij je zoektocht naar de juiste arts!
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Plaats reactie