ervaring met natuurgeneesarts

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

ervaring met natuurgeneesarts

Bericht door Shavonne »

Wie van jullie gaat er wel eens naar een natuurgeneesarts? En hoe zijn de ervaringen?
Ik zelf ga er al wat jaren heen, wel maar 1 à 2 keer per jaar. Eigenlijk te weinig, maar hij heeft het zo druk.
Gebruikersavatar
nina
Beginner
Berichten: 93
Lid geworden op: 19 sep 2007, 16:25
Locatie: Breda

ervaring met natuurgeneesarts

Bericht door nina »

Ik heb er nog niet van gehoord.. ik loop wel bij een homeopaat maar dat is wat anders denk ik. Wat doet een natuurarts?
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou mijn ervaringen zijn niet zo goed. Ze deed eerst bioresonantie bij me en kreeg ik korrels. Ik moest een ontgiftingskuur volgen van drie weken. Toen is het helemaal mis gegaan. Daar kon ik dus helemaal niet tegen. Mentaal kon ik dat helemaal niet aan. Viel 5 kilo af en verzwakte helemaal. Ben toen helemaal ingestort. Had misschien anders ook wel gebeurd maar nu had ik helemaal geen kracht meer. Ben gestopt en heb medicijnen gekregen van de huisarts. Tja geen goede ervaring dus. Doe het ook nooit meer!
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Elke natuurarts werkt anders, die van mij doet geen bioresonatie, zover ik weet.
Die van mij doet: Ayurvedische massage, acupuntuur, homeopathie, manuele therapie, Bach-bloesemtherapie, kinesiologie, voedingsadvies en maakt gebruik van viamines en mineralen.
Heel breed dus.
Lijda
Gevorderd lid
Berichten: 1004
Lid geworden op: 11 mar 2007, 16:11

Bericht door Lijda »

Mijn volgende stap was bioresornantie, ik zie er voorlopig helemaal van af.
ik ben voorstander van natuurgeneeskunde, maar begin ook mijn twijfels te krijgen.

( sommige topics lopen een beetje door elkaar volgens mij)
Orichidee schreef ergens hun ( natuurartsen) vinden wel meestal wel sporen van een virus etc.
Dat vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.
Ik ken iemand die al jaren met depressieve klachten kampt, en alles geprobeerd, en in 1 keer hoort ze bij de bioresonantie uw hebt nog sporen van pfeiffer. Daar is ze voor behandeld volgens mij, maar daar haal je geen depressieve klachten mee weg.

Soms is het allemaal ni meer te filmen.

Groetjes Lijda
Laatst gewijzigd door Lijda op 29 sep 2007, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Staat dit onderwerp dan nog ergens, heb ik namelijk heen gezocht, maar kon niets vinden.

Ik zeg eerlijk, ik weet ook niet helemaal of het zal helpen. In het verleden ben ik maar 1 keer per jaar geweest en daar hoef je helemaal niets van te verwachten.
Maar nu ga ik vaker i.v.m. de acupuntuur.
Tot nu toe klopt alles wat hij aan kaart, maar of hij mij kan helpen om iets op te knappen, moet nog uitwijzen.
brigjuhstyle
Beginner
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 sep 2007, 15:16
Locatie: Enschede

Bericht door brigjuhstyle »

Ik ben een paar keer bij een orthomoleculair natuurgeneeskundige geweest, en bij mij heeft het absoluut niet geholpen, alleen mijn portmonnee is een heel stuk lichter, ik heb ontzettend veel pillen gekregen, had er ongeveer 30 op een dag in totaal, van een paar ben ik zwaar aan de diarree geweest(een paar weken), al met al voelde ik me er echt niet beter door!!
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Ik heb goede ervaringen met iemand die VEGA-test doet ( is voorzover ik weet inmiddels gestopt) en iemand die levend bloed analyse doet. Het maakte me niet beter maaar hielp wel klachten te verminderen.
Beiden schrijven vitaminen, mneralen en homeopatische middelen voor, nadat ze uitgezocht hebben wat het lichaam nodig heeft ( middels VEGA-test of biotensor)



Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
Shavonne
Gevorderd lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 12 sep 2007, 21:47

Bericht door Shavonne »

Ik krijg nu ook een soort elektro therapie. Met een Multi Wave Oscillator. Iemand hier ervaring mee? Ik heb bij weblogs een link geplaatst voor uitleg hierover, voor geïnterreseerden.
Plaats reactie