Gezocht voor enquête: financiële situatie + levenskwaliteit

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi sphonderzoek,
sphonderzoek schreef:Ik wil jullie nogmaals bedanken voor het meewerken aan de enquête, was heel leuk om van anderen (ik heb zelf ook CVS, 24 jaar) te horen hoe zij bezuinigingen ervaren.
Dank je wél ook voor jouw uitleg en het doorgeven van de conclusie van het onderzoek.

:oops: Ik wist niet dat je zelf ook ME(cvs) hebt. "Join the club", zeg ik maar even. Als je hier op het forum ook wilt mee praten en ervaringen wilt delen, ben je natuurlijk van harte welkom :D ! Er zijn hier best veel mensen van jouw leeftijd.

:wink: ohw, en heb je dit ook nog gelezen?:
louisa schreef:Wil je ook de Petitie Erken ME ondertekenen en helpen verspreiden?: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte

Alvast bedankt!, namens alle ME-patiënten in Nederland.
Je hebt vast zelf al de Petitie Erken ME getekend.
Maar, kun/wil je ook nog mee helpen bij het verspreiden van de Petitie, bijvoorbeeld, bij jou op de Hogeschool van Nijmegen? Of via Facebook, Hyves, etc.? Of via familie, vrienden, kennissen, feestje, sportclub, kerk, buren, etc.?

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

==Je hebt vast zelf al de Petitie Erken ME getekend.
Maar, kun/wil je ook nog mee helpen bij het verspreiden van de Petitie, bijvoorbeeld, bij jou op de Hogeschool van Nijmegen? Of via Facebook, Hyves, etc.? Of via familie, vrienden, kennissen, feestje, sportclub, kerk, buren, etc.?

Groetjes, Louisa==

Verspreiding van flyers in en/of rond het ME Centrum van het Radboud, is dat ook mogelijk? Misschien ondertekenen Blijenberg en Van Der Meer cs de petitie wel!
Als zij ook mensen blijken te zijn, en geen monsters zoals ze terecht toch maar al te vaak worden ervaren, willen zij ook dat er geld voor
ECHT degelijk onderzoek loskomt.


Succes en sterkte verder.
Plaats reactie