Onderzoek naar psychisch welzijn van mensen met CVS

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid
Berichten: 1203
Lid geworden op: 16 okt 2005, 16:50

Bericht door Guido_den_Broeder »

De resultaten van deze enquête zijn uiteraard volkomen onbruikbaar, want hoeveel echte ME-patiënten zullen nog hebben meegedaan?

Janneke89, vermijd alsjeblieft dat je aan beeldvorming doet over ME op basis van vragenlijsten die niet of bijna niet door ons zijn ingevuld.

Groeten,

Guido
Gebruikersavatar
janneke89
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:52

Bericht door janneke89 »

Hoi Guido,

Ik kan inderdaad niks met de resultaten dus ze worden alleen gebruikt in mijn scriptie om te kunnen afstuderen. Er wordt niks gepubliceerd en er wordt ook geen vervolgonderzoek mee gedaan omdat de resultaren inderdaad totaal niet representatief zijn.

Groetjes, Janneke
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Het is de bedoeling dat u in de vragenlijst de vakjes aanklikt die het beste bij uw situatie passen. Soms wordt er gevraagd om ook iets in te typen. Neem de tijd voor het beantwoorden van de vragen en probeer zo min mogelijk terug te gaan naar de vorige vragen.
De praktijk heeft me geleerd om af te haken als er geen geschikte antwoorden bij staan.
Bij deze lijst was ik al gaar voordat ik hem doorgelezen had.
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

doen ze ook psyco onderzoek naar mensen met kanker??? of mensen met HIV of AIDS???
ME REET voor die onderzoek. doe onderzoek naar waar het werkelijk om gaat.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Ja, een multidisciplinair team bestaande uit neuroloog, reumatoloog en endocrinoloog lijkt me een aardig begin.
Plaats reactie