Hoe bereiken we alle ME patiënten in Nederland

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi asje,
asje schreef:Ivm het bereiken van zoveel mogelijk ME-ers, komt het ook in de papieren bladen, de Lees ME en de MEdium? Niet iedereen zit op Internet denk ik.!
Ik denk, dat Lees ME vast de Petitie Erken ME in het volgende nummer zal gaan vermelden.
Van MEdium weet ik het niet, misschien dat leden van de Stichting dat nog kunnen navragen bij de Stichting?

Zou wel mooi zijn als het gebeurt, want dan worden er ook een paar duizend mensen/leden in totaal bereikt.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
jkieboom
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2010, 21:43
Locatie: Dordrecht

Bericht door jkieboom »

Louisa,

net via de voorzitter van de Stichting via twitter vernomen dat de petitie ook in de volgende editie van MEdium komt te staan.

Lees ME wordt dat nu uitgebracht door de ME/CVS Vereniging of door de ME vereniging, weet jij dat?
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
Gebruikersavatar
jkieboom
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2010, 21:43
Locatie: Dordrecht

Bericht door jkieboom »

Om inderdaad terug te keren naar het onderwerp van gesprek.

Via twitter, facebook, hyves en mail worden door diverse lotgenoten (en hun helpers), familie, vrienden, bekenden, bekende Nederlanders en media opgeroepen de petitie te tekenen en te verspreiden.

Zijn er hier op het forum personen aanwezig die binnnen hun familie, vrienden of kennissen kring mensen binnen (grote) bedrijven op belangrijke posities (waar men beslissingen mag nemen over personeel of sponsor aangelegenheden) hebben zitten?

Ik hoor dit graag van jullie.
Stuur me een pb, als je me meer informatie kan geven.

John

Samen staan we sterk!!
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
Plaats reactie