Vit B12 inspuitingen
Moderator: Moderators
Ja dan is het toch afgedekt als je naald+omhulsel erop doet...
Maar ik kan het helaas nergens vinden op internet (bron die ik aan apotheek kan laten zien).
Maar ik kan het helaas nergens vinden op internet (bron die ik aan apotheek kan laten zien).
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
@dino
dat is denk ik nog de slimste manier ja, alvast in een spuit opzuigen
ik had vanmorgen trouwens weer geïnjecteerd en aangezien ik op mijn linkerbeen last heb van blauwe plekken door de nexavir spuit ik daar een beetje omheen
vandaag besloot ik wat lager te gaan zitten en dat deed pijn!!!!
de naald gaat er bij mij vrij makkelijk in, maar vanmorgen dus kreeg ik m er niet ver genoeg in en t deed echt pijn
dus toch maar eruit en verder omhoog geprikt, meer mensen hier last van?
want bovenbeen is natuurlijk een ruim begrip...
dat is denk ik nog de slimste manier ja, alvast in een spuit opzuigen
ik had vanmorgen trouwens weer geïnjecteerd en aangezien ik op mijn linkerbeen last heb van blauwe plekken door de nexavir spuit ik daar een beetje omheen
vandaag besloot ik wat lager te gaan zitten en dat deed pijn!!!!

de naald gaat er bij mij vrij makkelijk in, maar vanmorgen dus kreeg ik m er niet ver genoeg in en t deed echt pijn
dus toch maar eruit en verder omhoog geprikt, meer mensen hier last van?
want bovenbeen is natuurlijk een ruim begrip...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Ik heb het inderdaad in 1 spuit opgezogen en d an nieuwe naald erop voor de volgende dag. In twee spuiten is zo'n gedoe.
Misschien kun je beter nog iets verder richting je heup spuiten dan verder omlaag. Of aan de zijkant. Of in je bil. Ik teken trouwens ook af met een pen waar ik geprikt heb.
Bovenop vanaf je knie loopt een spier. Het is niet erg als je daarin spuit! Maar kan me wel voorstellen dat het pijn doet.
Misschien kun je beter nog iets verder richting je heup spuiten dan verder omlaag. Of aan de zijkant. Of in je bil. Ik teken trouwens ook af met een pen waar ik geprikt heb.
Bovenop vanaf je knie loopt een spier. Het is niet erg als je daarin spuit! Maar kan me wel voorstellen dat het pijn doet.
@dino
dat deed idd goed pijn ja en in de bil is zo lastig bij jezelf he
net trouwens weer geïnjecteerd en raak ik gewoon tot 3 keer toe een ader :S
dik bloedbad hier dus
ik snap er niks van, want dit is de eerste keer dat dat gebeurd (van de 5), heb ik de vorige keren dan zo'n geluk gehad? :S
dit maakt het toch wel weer iets vervelender, want ik zie het (schijnbaar) niet goed (genoeg)
dat deed idd goed pijn ja en in de bil is zo lastig bij jezelf he

net trouwens weer geïnjecteerd en raak ik gewoon tot 3 keer toe een ader :S
dik bloedbad hier dus
ik snap er niks van, want dit is de eerste keer dat dat gebeurd (van de 5), heb ik de vorige keren dan zo'n geluk gehad? :S
dit maakt het toch wel weer iets vervelender, want ik zie het (schijnbaar) niet goed (genoeg)
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
ik ben bij de huisarts geweest en die wenste daar niet aan mee te werken
en voor de rest ken ik geen verplegers/verpleegsters
dus gewoon op goed geluid injecteren dan maar
bij Himmunitas hebben ze wel de nexavir voor gedaan toen ik daar om vroeg
maar toen had ik de B12 nog niet, dus die kon ik niet vragen
mja, als geen aders raak is t verder goed lijkt me...!?
en voor de rest ken ik geen verplegers/verpleegsters
dus gewoon op goed geluid injecteren dan maar
bij Himmunitas hebben ze wel de nexavir voor gedaan toen ik daar om vroeg
maar toen had ik de B12 nog niet, dus die kon ik niet vragen
mja, als geen aders raak is t verder goed lijkt me...!?
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Je kunt best door een ader heen spuiten. De naald zit er dan toch dwars doorheen. Wat je niet moet vergeten is even terugtrekken van dat ding in de spuit zodat je ermee zuigt. Als er dan transparant omhoog komt zit je goed, als het rood wordt zit je met de punt in een ader en ga je intraveneus spuiten en dat is niet de bedoeling.
Bij mij komt er de ene keer wel bloed uit en de andere keer niks of alleen wat vocht.
Bij mij komt er de ene keer wel bloed uit en de andere keer niks of alleen wat vocht.
@cleopatra
dat zegt mijn niks, maar ik kom uit Nederland en jij België denk ik?
@dino
best door een ader heen spuiten??? :S
dit deed behoorlijk pijn en daardoor trok ik de naald weer uit en begon het bloed eruit te stromen. Dus niet een beetje bloed wat ik met elke injectie heb.
dat zegt mijn niks, maar ik kom uit Nederland en jij België denk ik?
@dino
best door een ader heen spuiten??? :S
dit deed behoorlijk pijn en daardoor trok ik de naald weer uit en begon het bloed eruit te stromen. Dus niet een beetje bloed wat ik met elke injectie heb.
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Oh dan weet ik het ook niet sorry..