Behandeling GcMAF
Moderator: Moderators
Misschien verwacht DML bij jou geen afwijking op deze test?
Deze test wordt door het gewone labo gedaan.
Ik denk trouwens dat het op de lab formulieren ANF heet (antinucleaire factor, dat is hetzelfde als ANA).
Volgens mij houdt DML tegenwoordig rekening met de waarden die in het artikel worden genoemd door de dosis bij verhoogde waarden extra laag te houden.
Deze test wordt door het gewone labo gedaan.
Ik denk trouwens dat het op de lab formulieren ANF heet (antinucleaire factor, dat is hetzelfde als ANA).
Volgens mij houdt DML tegenwoordig rekening met de waarden die in het artikel worden genoemd door de dosis bij verhoogde waarden extra laag te houden.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Hij zegt ook heel duidelijk dat de gcmaf nog in zen kinderschoenen staat !spring schreef:Hier online de lezing van De Meirleir van afgelopen zondag:
http://cfspatientadvocate.blogspot.com/ ... rleir.html
Met dank aan de CFS patient advocate!
@sprankel; bedankt voor de tip, mssn kan ik het dan voor alle zekerheid via de huisarts laten testen.
Klopt Diederik. Ben eens in men papieren van 2 jr geleden gaan zoeken en staat idd bij de gewone bloedtesten onder antinucleaire factor, dus het is toch getestdiederik schreef:Bij mij stond ANA ergens tussen de eerste testen, dacht dat dat bij iedereen dropstondbij de meer algemene testen.
Maar we zijn natuurlijk allebei in andere periodes eerst naar dml gegaan, dus t kan zijn dat hij dat vroeger nog niet deed.

Ik ontlucht ook niet
Probeer wel alles naar de bovenkant te titsen, dus niet de naaldkant. Dan is er meestal maar heel weinig lucht die er op het einde wordt uitgedrukt.
't Is te zeggen, ik ontlucht half. Ik trek eerst een klein beetje vloeistof erin en spuit hem dan wat leger in het flesje nog, en trek dan pas mn spuit vol, dan zit er meestal nog een halve ipv een hele luchtbel in.
'k Realiseer mij trouwens net dat dit over GcMAF gaat en ik het over Nexavir heb (spuit geen MAF), maar aangezien het SC is zal het principe wel hetzelfde zijn zekers?

Probeer wel alles naar de bovenkant te titsen, dus niet de naaldkant. Dan is er meestal maar heel weinig lucht die er op het einde wordt uitgedrukt.
't Is te zeggen, ik ontlucht half. Ik trek eerst een klein beetje vloeistof erin en spuit hem dan wat leger in het flesje nog, en trek dan pas mn spuit vol, dan zit er meestal nog een halve ipv een hele luchtbel in.
'k Realiseer mij trouwens net dat dit over GcMAF gaat en ik het over Nexavir heb (spuit geen MAF), maar aangezien het SC is zal het principe wel hetzelfde zijn zekers?
Ik weet weinig.
luchtbellen weg tikken heeft alleen nut als je direct in de bloedbaan injecteert en dat doe je dus niet bij SC
in bloedbaan is het wel heel belangrijk, want als je er een luchtbel in je bloedbaan komt kan dat voor serieuze problemen zorgen
en sowieso... ik vraag me af hoe het zit dadelijk bij de laatste 2ml in de ampul van nexavir, dan is het bijna onmogelijk om geen lucht in de injectienaald te krijgen...
in bloedbaan is het wel heel belangrijk, want als je er een luchtbel in je bloedbaan komt kan dat voor serieuze problemen zorgen
en sowieso... ik vraag me af hoe het zit dadelijk bij de laatste 2ml in de ampul van nexavir, dan is het bijna onmogelijk om geen lucht in de injectienaald te krijgen...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Is niet zo moeilijk hoor
je laat gewoon de naald erin zitten, en drukt de lucht er weer uit, en zuigt weer op (met het naaldje zo weinig mogelijk erin dat ook de onderste vloeistof erin kan) tot zowat alles eruit is.
Indien dit geen 2 ml meer is, vul ik die spuit gewoon aan met nog een ml uit het volgend flesje.

Indien dit geen 2 ml meer is, vul ik die spuit gewoon aan met nog een ml uit het volgend flesje.
Ik weet weinig.