hoesten

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kapha
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:12

hoesten

Bericht door kapha »

Hoi allemaal,

Sinds enkele weken moet ik ontzettend hoesten zodra ik ga liggen. Hoestfles, zuigtabletten heb ik reeds geprobeerd. Enkel water drinken helpt voor enkele minuten maar ja zo kan ik dus nooit in slaap raken.

Iemand tips? Iemand ervaring ermee?

groetjes,

Kapha
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ik snap je wat een ellende he dat hoesten!
Ik zou naar de dokter gaan misschien krijg je een kuurtje antibiotica misschien iets anders. Je zou nog een hoestdemper kunnen gaan slikken maar dat kan alleen als het een droge hoest is. Als je iets ophoest moet je dit niet gebruiken.
Succes ermee.

Groetejs,
Sterre
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

p.s. ik heb in het voorjaar antibiotica plus een inhaler gekregen van de huisarts.
Gebruikersavatar
kapha
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:12

Bericht door kapha »

@ sterre dank je voor je reactie. Ik ga dit zeker bespreken met de HA. Het is idd een droge hoest dat ik heb. Ik begon al te denken dat ik weer een "ingebeelde" kwaal had.
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ kapha

eens laten testen op mycoplasma?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou ik weet precies wat je bedoeld. Op een gegeven moment dacht ik dat ook. Doe ik dit nu zelf dit hoesten? Wek ik dit zelf op of hoe zit dat? Maar dat is niet zo hoor want na de tijd hoefde ik ook niet meer te hoesten.
Dus bespreek dit maar even met de ha.
Succes.

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
kapha
Beginner
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:12

Bericht door kapha »

@ marlène Ik had nog nooit gehoord van mycoplasma maar dat zal aan mij liggen. Ik heb het net zitten googlen en zoals ik begrijp kan dit via het bloed worden opgespoord? Indien dit zo is zal ik vrees ik moeten wachten tot februari. Mijn HA wil pas dan opnieuw bloed trekken daar er de laatste maanden al te veel bloed getrokken is en dit volgens hem mijn ziekte al helemaal niet ten goede komt.

@ sterre. Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Niet dat ik het jou gun maar het geeft mij wel een gerust gevoel
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Geeft niets. Succes :wink:

Laat nog even weten hoe het met je gaat.

Groetjes,
Sterre
Plaats reactie