Iemand ervaring met Dr. Coucke of Dr. Blanken (AZ Lokeren)?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tammy
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2010, 10:56

Iemand ervaring met Dr. Coucke of Dr. Blanken (AZ Lokeren)?

Bericht door tammy »

hallo heeft er iemand ervaring met dr coucke lokeren en dr blanken lokeren of met prof van wouwe uz gent
alle reacties ervaringen verhalen zijn welkom mag je ook sturen naar zonnetje1[@]scarlet[dot]be

weet zelf niet wat ik er moet van denken, ze hebben in bloe d borrelia gezien maar is al gepasseerd, de longarts en andere maken er niets van en dr blanken wel is er niet gerust in denkt aan systeemziekten zit ook met veel te hoog testosteron veel te hoge aslo
al onderzoeken gehad longfoto botscan nmr hoofd ct bijnieren enz
zou me bij dr coucke sturen maar heb daar al veel verhalen van gelezen en twijfel heel sterk

iemand ervaring met deze dokters
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Lees al ervaringen over Dr. Coucke in volgende topics:

Iemand ervaring met Dr. Coucke

Iemand ervaring met Dr. Coucke of Dr. Uyttersprot
Hoop doet leven!
Tineke
Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 mar 2008, 19:13

Bericht door Tineke »

Samengevoegd. Louisa, moderator ME-gids.net

Misschien staat deze reactie niet op de juiste plek, maar ik weet geen andere oplossing.Mijn vraag is eenvoudig: zijn er mensen die ervaring hebben met dokter Willem Blanken? Die doet namelijk in Lokeren consultaties, maar ik weet niet hoe hij precies werkt en welke behandelingen hij voorstelt.
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Groetjes
Tineke
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi Tineke,

Ik ben niet bekend met Dr. Blanken. Hij staat wel op de artsenlijst: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-15.html

Misschien hebben andere Belgische lotgenoten nog ervaringen?

Groetjes, Louisa
Gebruikersavatar
Noa
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 80
Lid geworden op: 20 jan 2007, 00:49

Bericht door Noa »

Ik! Ik ben naar Dr. Blanken geweest voor een expertise vanuit het UWV. Ik schrijf erover in mijn topic: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... r-asc.html

Erg aardige en begripvolle man. Zijn verslag is doorslaggevend geweest voor het UWV om mij een WAjong uitkering te verstrekken.

(Late reactie, maar misschien heeft iemand er nog iets aan?)
Plaats reactie