chlorella

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ben zoekende en probeer ook maar vanalles tegelijk. Was eigenlijk een beetje uitgegeken op de supplementen, maar nu ben ik bij een hele goede irisscopist/homeopaat geweest en heb ik me laten overhalen toch nog maar een keertje een supplement te proberen. Ik heb dus Chlorella voorgeschreven gekregen, het is morgen binnen. Ik ben alleen erg gevoelig voor allerlei medicijnen, stoffen en supplementen. Komt dat iemand bekend voor? In ieder geval ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft. Ik lees hier vanalles over kosten, en het zal ongetwijfeld heel duur zijn, heb eigenlijk niet naar de kosten gevraagd, dat zien we morgen wel. Maar alle ervaringen zijn welkom. Helpt het?
Wel hoopgevend om te lezen dat DML het ook voorschrijft in ieder geval.
Gebruikersavatar
danny1964
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 766
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:59
Locatie: BELGIE

Bericht door danny1964 »

@positief

chlorella is geen duur product.
Als je terugscrollt zal je kunnen lezen dat ik waarschijnlijk één van de weinigen ben die negatief gereageerd heeft op het nemen van chlorella. Ik heb het een paar keer genomen en was iedere keer misselijk en moest braken. Blijkbaar is het een product dat je moet opbouwen maar bij mij lukt het niet.
Ik ben over het algemeen niet zo gevoelig voor supplementen en medicijnen.

Enkel als er iets verdovend of slaapverwekkend inzit dan ben ik heel gevoelig.

Heb ooit eens een product tegen een allergie gekregen en sliep 24 u aan een stuk na het nemen van één pil . Het is dus bij die ene pil gebleven :)
Gast

Bericht door Gast »

OK, thanks!

Ja, ik ga ook rustig opbouwen denk ik. Mijn lichaam reageert echt op vanalles heel sterk! Ook gewoon op hele simpele dingen. Het kan best zijn dat je een een of andere ontgiftingsreactie krijgt op die chlorella, kan ik me voorstellen, maar goed, als dat gebeurt zie ik dat dan maar als een positief teken dat de chorella iets doet. :) Als ik eraan denk zal ik mijn ervaring nog wel even posten.

Als ik een allergie pilletje neem slaap ik ook gelijk. Dan wel niet 24uur, hahah! :)

Die oefeningen 1,5 uur waar Henny over schreef; dat gaat niet over fysieke oefeningen. :)

bedankt voor je reactie.
Gebruikersavatar
ella
Beginner
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 okt 2009, 21:47

Bericht door ella »

Hier goeie ervaring met chlorella van bloem. Neem dan 6 pillen per dag. Ben alleen een slechte pillen slikker dus las regelmatig een stop in. Vind het een aanrader voor iedereen hier op het forum, zeker het proberen waard. Ik merk het meteen wanneer ik er mee stop.
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

ella, weet jij misschien waar de chlorella van bloem vandaan komt?
Gebruikersavatar
ella
Beginner
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 okt 2009, 21:47

Bericht door ella »

Heb ik bij de tuinen winkel gehaald.
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

ik heb ook chlorella op mijn behandelplan staan maar wordt er wel heel misselijk van danny ik zag jij ook zijn er misschien tips om dit te verminderen


groetjes christa
Gebruikersavatar
wendy123
Actief lid
Berichten: 224
Lid geworden op: 30 okt 2009, 21:36

Bericht door wendy123 »

Ik verkoop deze: http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Ya ... s/155?at=0

Nog ongeopend, met plastic nog rond pot. Ik had ze gekocht , maar ik heb dan toch besloten om ze niet te proberen.
Ik vraag er 8 euro voor. Normaal als je ze bestelt komen er nog verzendkosten bij, dus dan ben je toch nog een pak goedkoper af.
Zelf af te halen in Mechelen of anders stuur ik ze los in een envelop op. Want anders zijn de verzendkosten 5 euro en dat vind ik te veel.
Plaats reactie