Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hai lieve mirande,

:D Mooi gezegd, meis! Zo is het en niet anders!!!

En die positieve energie die stroomt intussen ook door mijn ME-aderen! Wij gaan ervoor en ik hoop dat wij nog meer ME-patiënten kunnen aansteken!

Als jullie met de ME-DenHaag gelegenheidsgroep aan allerlei touwtjes trekken voor en achter de schermen, dan trek ik aan mijn touwtjes achter de schermen :wink:!

En als je de lijst met handtekeningen bekijkt, dan zie je handtekeningen uit alle hoeken van Nederland, ook veel uit België (!) en ook een aantal uit het Buitenland. Helemaal prima Afbeelding!

Wij gaan ervoor met z'n allen! En samen staan wij (ME)sterk!

Het is inderdaad tijd geworden voor een nieuw programma: "Goedemorgen
Nederland" :lol:, (ME-) WAKKER worden Afbeelding!!!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen. :)

geweldige aktie, :D :D
heerlijk zo veel solidariteit, :wink:
ik hoop dat we heel ver komen.
jammer dat je maar 1 x mag stemmen,
ik heb het geprobeerd,maar dat mocht niet.

waar kan ik zien waar al de bekende mensen
gestemd hebben?ik ben niet zo handig :oops:

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

als je kijkt bij wie er getekend heeft dan klik je op prominenten is heel leuk want dan zie je dat er ook psychologen zijn en een gynaecoloog maar bijv ook jurgen raymand en christina tobback

groetjes christa
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

Voor de geinteresseerde alvast een insider: DML heeft getekend, alleen nog niet bevestigd!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

ahahahha Lousia die laatste met de kussens is geweldig!
Als jullie met de ME-DenHaag gelegenheidsgroep aan allerlei touwtjes trekken voor en achter de schermen, dan trek ik aan mijn touwtjes achter de schermen !
Ja dat is fijn en zo zijn er inmiddels zoveel mensen hier en elders die doen wat binnen hun bereik ligt, vaak zonder iets erover te zeggen.
Al is het de link simpelweg doorzenden. Alles is meegenomen en wordt gewaardeerd.

Het is fijn zo!

Er zijn meer BN-ers en BBe ers die getekend hebben, maar ze moeten bevestigen om het zichtbaar te maken. We kunnen ze zien, maar als ze niet bevestigen werkt het niet he. Dus als jullie mensen vragen, druk ze dan op het hart ook te bevestigen. En als ze denken geen mail te ontvangen, laat ze hun spam controleren. Een enkeling heeft zeer stevige anti-virus erop zitten die een petitie dus eruit gooit.

xxx
Mirande
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

die kussens waren me nog helemaal niet opgevallen maar inderdaad heel erg leuk. wat zijn jullie toch handig met die computer. dat van dat tekenen wordt vast nogal wel rondgetwitterd wel leuk dat jullie dat kunnen zien. zou het misschien ook komen omdat je je naam en adres moet invullen om het geldig te laten zijn voor een burgerinitiatief kan me voor beroemde mensen wel voorstellen dat het een bezwaar is

goed dat dml getekend heeft komt de link misschien ook nog wel op de site van himmunitas te staan

groetjes christa
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

jansenc schreef:die kussens waren me nog helemaal niet opgevallen maar inderdaad heel erg leuk. wat zijn jullie toch handig met die computer. dat van dat tekenen wordt vast nogal wel rondgetwitterd wel leuk dat jullie dat kunnen zien. zou het misschien ook komen omdat je je naam en adres moet invullen om het geldig te laten zijn voor een burgerinitiatief kan me voor beroemde mensen wel voorstellen dat het een bezwaar is

goed dat dml getekend heeft komt de link misschien ook nog wel op de site van himmunitas te staan

groetjes christa
Als beheerder vd petitie kan ik alles zien: mensen die getekend hebben, mensen die getekend & bevestigd hebben, mensen die anonien tekenen.
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

:lol:
Vond het juist zo'n leuk idee in de lucht te houden dat het lag aan helderziendheid. :wink:
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hai mirande,

:D :lol: Hahaha, leuk gevonden, helderzienderheid Afbeelding, maar daar tuinen we niet in.
Sonja heeft ook getekend dat is mooi!, ik hoop dat zij ook nog een netwerk heeft en de Petitie ook kan helpen verspreiden.

Groetjes, Louisa

petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

@hoi Jansec

bedankt,gevonden,het is inderdaad leuk
om te lezen. :wink:

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Hahaha, leuk gevonden, helderzienderheid , maar daar tuinen we niet in.
:lol: Best wel een beetje flauw van je.
:P

Het blijft goed gaan en de ondertekeningen gaan gewoon in vlot tempo door.

xxx
Mirande
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

jammer dat de prominenten niet zo toenemen komen er nog reacties op twitter van prominenten binnen

groetjes christa
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi jansenc,

Het lijstje met prominenten neemt gestaag toe. Maar, ik ben blij :D met élke handtekening die onder de Petitie gezet wordt. Sympathisant, anoniem, prominent.
En we hebben de tijd tot 12 mei 2012!

De teller staat op: 1.310 (in 6 dagen).

Groetjes, Louisa

mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Prom worden via twitter alert gemaakt maar ook meer en meer middels mail.
Maar we missen bv de bevestiging van 1 van de allereerste prominenten. Het blijft belangrijk aan te geven dat men ook nog moet bevestigen.
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ja natuurlijk zijn we blij met alle handtekeningen dat bedoel ik niet maar met name inderdaad politici en artsen en psychologen en wetenschapper leggen denken toch gewicht in de schaal in den haag zou niet moeten maar gebeurd wel Het doet mij trouwens persoonlijk ook wel goed dat er nog artsen en psychologen zijn die het wel zien als een lichamelijk ziekte

ik kijk steeds op dat lijstje maar zie er sinds gisteren niet veel nieuwe nieuw namen op staan

ik schrijf inderdaad in alle mails graag wel nog bevestigen via de bevestigings mails

groetjes christa
Plaats reactie