imuumsysteem versterkende middelen

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

imuumsysteem versterkende middelen

Bericht door sterre »

Wat ik mij dan afvraag he? Als je immuumversterkende middelen gebruikt zoals ik viruxan en je gebruikt dit bijv een 9 maand. Daarna moet je immuumsysteem het zelf kunnen? Anders zit je toch voor altijd aan deze medicijnen vast?

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Iemand idee?
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

Bericht door mamoes »

Hoi Sterre,

Als het goed is zal je lichaam het zelf over gaan nemen omdat het immuunsysteem weer een kans gaat krijgen door ondersteuning van opruimers.
Maar uberhäupt zal dat voor iedere persoon anders zijn.
Immers hoe lang ben je al ziek, hoe reageert je lichaam (moet je bv een lagere dosis nemen omdat je te heftig reageert enz. En zorgen dat je lichaam zo weinig mogelijk verkeerde prikkels krijgt wat betreft allergieën van eten en drinken bv, niet over je grens gaan want dan zakt je weerstand gelijk weer naar beneden, enz . Dit zal je lichaam naast de medicatie eerder de kans geven het zelf weer over te nemen denk ik zo.

Groetjes,
Mamoes
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Wat ik mij dan afvraag he? Waarom doet mijn lichaam het nu dan niet? en straks als ik het middel heb genomen en daarmee dan stop wel? Heb het idee dat je dan weer terug valt.
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

Bericht door mamoes »

Je immuunsysteem ligt op z'n gat om het zo maar eens te zeggen ;)

Je zit vol met virussen en die hebben de overhand en je hebt waarschijnlijk (ik ken jouw achtergrond niet omdat ik de laatste tijd weinig online geweest ben) allergieën en intolleranties gekregen omdat je overgevoelig bent en je lichaam wordt dan constant overbelast met van alles en nog wat.

Neem daarbij dat waarschijnlijk ook niet geaccepteerd wordt dat je ziek bent omdat men geen 'diagnose' heeft of omdat ME niet erkend wordt en je moet dus constant blijven gaan hoewel je eigenlijk niet kan.

Je lichaam heeft hulp nodig om al 'die' rommel op te ruimen en dan zal je immuunsysteem het weer op gaan pakken als het goed is.
Plaats reactie