Boodschappen thuis bezorgen

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Boodschappen thuis bezorgen

Bericht door stier »

Voor degenen onder ons die wankel op de benen staan: bij de Appie kun je nu voor 2,50 boodschappen laten bezorgen. De hele zomer. Moet je wel voor 100 euro bestellen. Ik woon alleen en heb dus nooit zoveel nodig, maar voor een keertje vind ik het wel heerlijk luxe! Bestel gewoon van alles voor de voorraadkast en wat in de vriezer kan.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Mijn bestelling had ik ook al gedaan :lol:
Wat sommige supers ook wel doen is dat als je je lijstje door belt ze de boodschappen voor je klaar zetten!!
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
issi1980
Beginner
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 okt 2011, 16:31

Bericht door issi1980 »

Ik doe tegenwoordig altijd boodschappen via ah.nl! Ik vind het echt een uitkomst! Ik heb echt niet meer de energie om in de supermarkt alles te verzamelen, op de band te gooien en weer in de kar, vervolgens alles naar huis te sjouwen en in de koelkast en voorraadkast te mikken. Nu gewoon op m'n gemak op de website aanklikken wat ik wil hebben, bezorgmoment kiezen, kratten naast de koelkast laten zetten en op m'n gemak opruimen. Kost iets meer maar vooralsnog heb ik het er graag voor over! Toch zelfstandig "boodschappen doen" maar stukken minder vermoeiend!
Plaats reactie