Niet lekker bij 3D
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Niet lekker bij 3D
Ik word altijd niet lekker bij films etc in 3D. Op de een of andere manier houden mijn hersenen het niet bij en raken ze in de war. Nu zag ik een aflevering van Kassa waarin men aangaf dat meer mensen er last van 3D hebben. Hoe zit dat met jullie?
Niet lekker bij 3D
Geen zorgen maken, geen enkel brein is ontwikkeld om in 3D te kunnen kijken.
Dat is ook de reden waarom 3D niet van de grond komt. Mensen verwerken de prikkels niet zoals het hoort. We hebben er eenvoudigweg de middelen niet voor.
Dat is ook de reden waarom 3D niet van de grond komt. Mensen verwerken de prikkels niet zoals het hoort. We hebben er eenvoudigweg de middelen niet voor.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Niet lekker bij 3D
Ik word misselijk en krijg hoofdpijn, alsof ik wagenziek ben.
dus voor mij geen 3D
dus voor mij geen 3D
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Niet lekker bij 3D
Idd ook geen 3D-films voor mij.
Ik moet wel zeggen dat het beter gaat als ik echt een perfecte plek in de bioscoop heb, ik zat een keer op de eerste rij, dat was sowieso al een aanfluiting, maar het werd zo erg dat ik maar zonder brilletje verder heb gekeken.
Ik hoop dat de ontwikkeling bij bioscopen zich niet al te hard doorzet en dat ze de gewone versie naast de 3D versie blijven tonen. Het is zelfs nu al soms erg zoeken naar de gewone versie. Als het meer geïntegreerd raakt dan ontkom je er misschien bijna niet aan - je bioscoopmaatjes moeten ook maar net de gewone versie willen zien, laat staan als 3D-TV toch doorbreekt...
Ik moet wel zeggen dat het beter gaat als ik echt een perfecte plek in de bioscoop heb, ik zat een keer op de eerste rij, dat was sowieso al een aanfluiting, maar het werd zo erg dat ik maar zonder brilletje verder heb gekeken.
Ik hoop dat de ontwikkeling bij bioscopen zich niet al te hard doorzet en dat ze de gewone versie naast de 3D versie blijven tonen. Het is zelfs nu al soms erg zoeken naar de gewone versie. Als het meer geïntegreerd raakt dan ontkom je er misschien bijna niet aan - je bioscoopmaatjes moeten ook maar net de gewone versie willen zien, laat staan als 3D-TV toch doorbreekt...