lotgenoten cvs gezocht kempen

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
deherders
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2011, 15:08
Locatie: kempen

lotgenoten cvs gezocht kempen

Bericht door deherders »

Hallo, ik woon in de kempen en ben met de onderzoeken bezig voor cvs. ik ga momenteel naar duffel. Ze raden me aan om in Levanter te starten.
Graag had ik wat gesproken met lotgenoten.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hallo deherders,

Welkom op het forum!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
vivijan
Gevorderd lid
Berichten: 522
Lid geworden op: 11 nov 2009, 19:18

Bericht door vivijan »

Hartelijk welkom.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

hoi deherders, welkom!
Zelf kom ik van het noorden van Antwerpen dus geen Kempenaar hier, maar kom wel soms in Grobbedoenk (station Bouwel) als ik vrienden in Heurtuit bezoek ;)


Ik heb geen eigen ervaring met Duffel/Levanter, maar veel forumleden schijnen daar slechte ervaringen mee te hebben, en als ik google blijkt het een psychosomatisch (!!) centrum te zijn, dwz. dat ze er vanuit gaan dat ge alleen maar ziek zijt omdat ge u vanalles inbeeldt of omdat er iets anders in uwe kop niet just zit; en gaat het hier dus om gedragstherapie en fysieke oefeningen.


Mijn oordeel is dus, niet doen! of toch zeker heel erg oppassen wat ze daar met u gaan aanvangen, maar misschien kunnen andere patiënten hier op het forum die er wel zijn geweest, mss wel meer vertellen over dit Levanter.
Ik weet weinig.
Plaats reactie