Tandpasta zonder fluor

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

Bericht door dino »

Urtrekram is ook goed inderdaad, en Weleda... Maar weet niet of Urtekram ook tandpasta verkoopt.

Anders zou je zelf tandpasta kunnen maken, kun je precies zien wat erin gaat en weglaten waar je niet tegen kan. (Moet je even googlen)
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Ingeborg, goeie tips! Met een allergie voor aloe vera houdt het op idd, met MCS kun je ook echt nauwelijks iets verdragen natuurlijk. Fijn dat je goede producten heb weten te vinden en hier met ons deelt. Bepanthen klinkt super, ga em onthouden!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
tonnieeus
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2011, 17:18

Bericht door tonnieeus »

Hallo
Sinds een paar weken is het huismerk tandpasta zonder fluor weer terug in het assortiment van het Kruidvat het zit in de rode tube en de prijs is €0,79ct ik ben er heel blij mee.
Gr Tonnie :D
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Bedankt voor de tip !

By Dr. Mercola

Did you know, there's an "invisible" drug that a majority of Americans consume on a daily basis—a drug so harmful it's been proven to cause serious health issues, including damage to your bones and teeth, as well as your kidneys, thyroid, pineal gland, and even your brain.
This drug is so pervasive that over 40 percent of all American teens between the ages of 12 to 15 show visible signs of having been overexposed it, and, shockingly, recent international studies indicate that even small dosages of this drug can lower IQ in our children.

What is this drug?
Fluoride.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
Anjac
Beginner
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 jan 2011, 11:39

Bericht door Anjac »

Hi,

Ik mag ook geen fluor dus gebruik sinds kort de blauwe tube van Paradonthax er staat op de tube fluoridevrij. Het is even wennen, maar na een week of 2 is het best te doen...

Ik heb ook Weeleda gebruikt en dan de calendula de gele tube. Deze is fluor vrij en ook menthol vrij. Ik vond t helemaal niks hoor, kon er niet aan wennen.

Succes!

Anja
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Sensodyne Original is zonder fluoride !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

En nog ééntje :
URTEKRAM (4 soorten) verkopen ze bij Bioplanet (voor de Belgjes) aan 3eu15.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Plaats reactie