Crotalus test PvM

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Crotalus test PvM

Bericht door sterre »

Ik heb een crotalus test meegekregen van PvM hebben meer mensen deze gekregen? Ik zet hier namelijk wel mijn vraagtekens bij. Ik weet niet of ik hier wel aan wil beginnen.

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Crotalus test PvM

Bericht door felixloena »

Nooit van gehoord....waar is dat voor?
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Een test van slangengif ofzoiets. Je moet dan ampullen nemen en als je er ziek van wordt dan heb je een virus in je lijf. Hiertegen moet je dan weer behandeld worden met andere medicijnen. Maar zo weet je dus of je een virus in je lijf hebt? hmmmm? :?
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Hoi Sterre,

Dan heeft hij vast bij jou het vermoeden dat dat je een sluimerende virus bij je draagt. zoals pfeiffer of herpus of zo iets.

Vaak als je al jaren met een sluimerend virus rondloopt is dit lang niet altijd meer in het bloed te zien. Crotalus is een homeopathische vorm van slangengif en heeft als eigenschap om de virussen die zich schuilhouden in de lichaamscellen, uit hun schuilplaatsen te verdrijven.

Dat ziek worden ervan, moet je niet te zwaar nemen. Je kan klachten krijgen, zoals hoofdpijn, grieperigheid, opgezetten klieren, keelpijn, e.d.
Je krijgt er geen enge dingen door hoor! :wink:

Ik heb deze test ook gedaan, je begint met 1 ampul, als je er niets van merkt, neem je de volgende dag 2 ampullen, enz, enz. Ik geloof dat het max. 7 dagen was.
Bij dag 4 was het bij mij bingo! Na het 2 jaar lang alleen maar koortsig gevoelt te hebben, kreeg ik het voor het eerst koud tussendoor. En ook mijn lymfeklieren waren opgezet.

Dit was duidelijk een reactie op de crotalus, en toen kreeg ik isoprinosine voorgeschreven, om het virus aan te pakken.
Ik heb er iig wel wat aan gehad.

Waarom weet je niet zeker of je hieraan wilt beginnen?

Het is idd zo dat je nog steeds niet weet welk virus actief is, maar is dat zo belangrijk? Als het maar aangepakt wordt denk ik dan maar.

Worden er nog verdere onderzoeken gedaan? (bloed, ontlasting)
Of wacht hij eerst deze reactie af?
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Er worden meer dingen nagekeken. Voedselallergie, schildklier, carnitine, cortisol dat waren de belangrijkste geloof ik.
Maar als er nog een virus sluimert die gaat ie weer aanpakken met homeopatische korrels? Tja ik weet niet ik vind het eng.
Straks blijf ik nog meer last houden dan ik nu heb. Ik heb namelijk wel wat te verliezen ik zit niet helemaal op 0 kwa energie en klachten.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ben jij beter geworden door de behandeling van PvM?
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Maar als er nog een virus sluimert die gaat ie weer aanpakken met homeopatische korrels? Tja ik weet niet ik vind het eng
Het voordeel van crotalus is dat het alleen reageert als je een virus hebt.
En ik denk dat je meer last hebt van een virus die door je lichaam sluimerd, en die zo voor veel schade zorgt, dan wanneer die wordt aangepakt.

Ik weet alleen niet over welke homeopatische korrels je het hebt. Die heb ik niet gekregen, ik ben aan de isoprinosine gegaan. Dit is een immuunversterkend en virusremmend middel.

En ja, ik ben wel wat beter geworden. Voor het eerst in 2 jaar was mijn koortsige gevoel minder of soms weg, en had ik regelmatig betere periodes.
Ook wat betreft de slaap. Helaas wel met af en toe een terugval.
Dus wat procentjes beter geworden, maar nog niet genoeg.

Maar elk procentje is er 1. :wink:
Hoop dat het voor jou ook voor verbetering gaat zorgen.

Laat weten hoe het verder gaat met je, en ook je uitslagen.
Moet je hier lang op wachten?

Groetjes
Yvonne
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Zo'n week of vijf. Ben trouwens nooit koortsachtig ofzo maar goed.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Verder nog mensen met ervaringen?
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

ja,ik heb de crotalus ook geslikt maar ik weet er niet zo heel veel meer van.
ik weet wel dat ik elke keer grieperig was met verhogen en dat ik het best lang gedaan heb.
ik weet niet of het de crotalus was of iets anders maar ik ben wel wat verbeterd in die tijd.
minder grieperig en vanaf die tijd minder zere keel.
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Dus het effect heeft wel aangehouden begrijp ik?
Tja ik werk namelijk ook nog dus als ik maanden ziek ga worden :?
Ik werk als zelfstandig en een paar uur op kantoor. Ik zou het erg vinden als ik dit kwijt zou raken. Heb best wel veel te verliezen.
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

nou je word niet echt ziek maar je voelt je niet lekker,malaisegevoel, een beetje hetzelfde gevoel als wanneer je weer eens teveel gedaan hebt en dat dan weer moet bezuren.
ik geloof dat het 2004 was toen ik het gedaan heb, dus daarom weet ik er niet meer alles van.
Plaats reactie