Dagelijks stemmen op WPI voor biomedisch onderzoek ME/CVS

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

@hoi Asje ,
Wat rot voor je,
dan zou ik het ook niet doen.
als ik mijn adres moet geven .

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

asje schreef:Hoi annemoontje,

Ja, ik vind dat ook irritant, vraag me af of dat niet anders kan.

Maar als iemand me kan uitleggen dat er met mijn adres niets kan gebeuren als ik lid word doe ik het alsnog.
Het lijkt me dat dat prima anders kan, maar dat ervoor gekozen wordt door zo'n partij (in dit geval Vivent) om het zo te doen. Waarschijnlijk om meer mensen te bereiken, wat ik me ook voor kan stellen. Maar dan ben ik voor een extra manier voor iedereen die niet lid is en/of wil worden. Misschien is dat er ook, maar dan weet ik niet hoe of waar.

Ik durf jou niet te garanderen dat je echt anoniem kunt zijn op Facebook, dus lekker laten zo. Het is niet jou wil die ontbreekt, het is de manier van aanbieden die krom is! En als iemand een manier weet om te stemmen buiten Facebook om, mag die zich hier melden aub :wink:
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Dank voor je reactie, annemoontje. En ik sluit me bij je aan, als iemand weet hoe je kunt stemmen buiten Facebook...
Life smells...
Gebruikersavatar
ikke2001be
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2010, 14:20

Gezocht: Mensen om te stemmen va het vivent givesback projet

Bericht door ikke2001be »

samengevoegd. adm.

Beste mensen,

Wisten jullie dat er op deze site:

http://www.vivint.com/givesbackproject/charity/769

Dagelijks kan gestemd worden om het WPI extra fondsen te bezorgen om hun research naar XMRV verder uit te bouwen? (Stemmen kan tot 27 augustus). Ze staan voorlopig op de eerste plaats, regionaal, wat hen reeds 100.000$ oplevert, als we ze echter nationaal op de eerste plaats krijgen, betekent dit 250.000$. Gezien het feit dat er geen enkele regering op dit ogenblik investeert in biomedisch ME onderzoek, en zij praktisch de enige zijn die op dit gebied onderzoek doen, lijkt het mij zinvol om te proberen van hen op de eerste plaats nationaal te krijgen (tenzij jullie liever cbt/get volgen?)

Het enige wat je nodig hebt is een facebook account. Indien jullie zich zorgen maken over vrienden, collega's of familie, het is perfect mogelijk om anoniem te stemmen. Dit kan men doen door op de pagina waar de oranje "VOTE" knop verschijnt, de optie "No Thanks" aan te klikken. Dan komt er geen melding van jouw stem op je prikbord.

Gezien dit forum meer dan 2000 leden bezit, verwacht ik dan ook dat we vanaf nu iedere dag met 2000 stemmen omhoog gaan.

Bedankt voor jullie medewerking,

K
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Gezocht: Mensen om te stemmen va het vivent givesback projet

Bericht door asje »

Het gaat mìj niet om anoniem te stemmen om vrienden, collega's en familie (zou ik een beetje laf vinden..) Het gaat mij er om dat ik lid moèt worden van facebook en ik weinig van privacy weet maar daar wel alert op ben.
Life smells...
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Gezien dit forum meer dan 2000 leden bezit, verwacht ik dan ook dat we vanaf nu iedere dag met 2000 stemmen omhoog gaan.
Ik snap je helemaal, maar ik dacht en hoopte dat ook altijd met petities, maar dat gebeurt helaas niet, bij lange na niet. Lang niet alle 2000 doen mee aan acties (geen idee waarom dat is. nl. ook niet als het heel makkelijk is), ongeacht dat ze tot doelgroep behoren en het in hun eigen belang is. En in het geval van deze actie is een factor dat veel mensen niet via facebook geregistreerd (willen) zijn en die de vrijheid moeten hebben dat zo te laten.

Als iedereen moet stemmen elke dag (ben ik voor en doe het iig zelf) zou het toegankelijk moeten zijn voor iedereen, ook niet facebookers.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
lilly
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 feb 2011, 18:21

Bericht door lilly »

Eigenlijk een beetje fout dat het via facebook werkt, maar heb daarvoor speciaal weer die van mij actief gemaakt! Had 'm eerst verwijderd, maar heel veel sites sluiten zich aan bij facebook... loopt als een tierelier!!

Maar je kunt ook stemmen zonder dat het zichtbaar wordt op je facebook, je hoeft het niet te delen met anderen en je kunt zo anoniem blijven als je wilt. Maar dan moet je er goed om denken dat je emailadres niet zichtbaar is enz. Pff... is ook wel wat!

Wel goed dat iedereen elkaar hier gidst!!

Stel de pagina van WPI in zodat ie automatische elke dag op je beeldscherm verschijnt, vergeet je het nooit ;) Ik klap mijn laptop open en ga dan meteen stemmen, handig!!
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

WPI heeft 100000 dollar gewonnen! :lol: Bedankt aan alle stemmers :!: :!:
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:D :D :D :!:
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Fleur »

Geweldig nieuws.

Afbeelding
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,,

:lol: : \:D/ geweldig =D> :D

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

Bericht door nijntje »

dat is goed nieuws!!! super!!! :-)
Plaats reactie