APS

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

APS therapie

Bericht door tanto »

Ik heb een hele lijst van dingen die ik misschien nog wil proberen. APS staat daar ook bij. Maar nu loop ik bij DML en voor de rest ben ik moe en ziek dus blijft het bij een lijst.
Maar wie weet in de toekomst.

Ik heb wel eens gekeken wat zo'n apparaat kost, maar dat is best duur (ben vergeten hoeveel). Voor hoeveel huur jij het?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
yoyo
Actief lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 06 apr 2011, 19:40

APS therapie

Bericht door yoyo »

sorry tanto voor late reactie. Ik huurde apparaat voor 65 euro per week (reken maar uit). Veel te duur, dus ik hem hem gekocht. Ook erg duur, maar dan kan ik het zolang gebruiken als ik wil.

Ik wilde de gok wagen om dit te proberen. Ik gebruik het nu 2,5 maand. Ben wel ietsje pietsje vooruit gegaan, maar nog niet echt meetbaar. Maar heb het afgelopen week niet gebruikt ivm onderzoeken in ziekenhuis. Dus begin nu weer. En ik heb eerste paar weken langzaam opgebouwd qua tijdsduur.
Nu hopen dat het echt gaat werken. Ik verwacht geen grote dingen, maar dan is het zo'n teleurstelling, maar heb wel hoop op verbetering. Alles wat helpt is meegenomen.
Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest.
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hallo,

Zijn er nog mensen bezig met APS?
Ee hoe gaat het ermee?

Groetjes T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
valentine
Beginner
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 jul 2009, 01:29
Locatie: Vaassen

Bericht door valentine »

APS ooit eens gebruikt in een ver verleden, PURE geldverspilling en geldklopperij. Het desbetreffende app. kan onmogelijk de ME materie oplossen/genezen/verbeteren.

Groetjes, Valentine
Cure Together

Help elkaar op weg !
Plaats reactie